lördag 11 januari 2014

Vintervitt

Äntligen lite ljusare!


Hemma i köket denna morgon/förmiddag. Vitt och ljust!

Det har snöat i natt, så det är vitt på marken och på träden. Ljust och fint (Även om jag inte är någon snö-älskare, så är det vackert!

Snöflingorna på lärk-kvistarna här inne får sitta kvar. Det är ju nu de passar bäst ;)

Kanske det blir ett bad ikväll också? Första gången med snö omkring ;) Det är badet ni ser från köksfönstret. Bara några få steg ut från dörren via blivande bastu/dusch (vägg i vägg med köket), helt perfekt! 
Nu hojtar Mannen i mitt liv på mig här. Dags att göra sig i ordning för en tur till Stockholm. Köpa presenter till Tvillingdöttrarna som fyller hela 21 år på måndag!

Ha en fin lördag!Kanske har ni också fått lite snö att njuta ljuset av? ;) 


Maria

12 kommentarer:

  1. Ljust och härligt med snön även om jag föredrar det varma klimatet.
    Twinsen här hemma är bara 10 år ;-)

    Fint du har det.

    Kram N

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Åå vilka härliga bilder! Jag älskar att det kommer snö. Vitt o ljust o rent..;)
    Vovvarna blir inte så smutsiga..;)
    Ert kök är verkligen sååå fint och ååå va mysigt med ett bad i spat....aaaavis!!
    Ha en mysig dag i sthlm
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Hallå där! Så himla hemtrevligt och vackert kök ni har. Härligt att krypa ner i ett utebad, trots att jag inte är så mycket för att bada...!
    På tisdag fyller min äldsta son, 26 år..... Märkligt!
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Gud så fint köket ser ut med snö utanför, ljuset blir så fräscht med lite snö. Kul med en tripp till huvudstaden.
    Här blir det nog bad också.
    Kram helena

    SvaraRadera
  5. Så fint och pyssligt du har det. Ha så mysigt i Stockholm. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Fint ni har det, härligt med snö. Här snöar det nu ikväll, vill gärna ha vinter nu.
    Fin söndag till dig, kram

    SvaraRadera
  7. Lite roligare med vitt från himlen än det gråa spöregn som ihärdigt smattrat på mitt fönster idag......såå mysigt med en dagstur till Stockholm. Sv japp alla bilder på mig är det Mr C som tar övriga bilder är det jag som tar, matbilder, inredning osv. Hoppas ni fått en skön kväll i badet. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Jag får väl erkänna att det är fint med vitt utomhus även om jag gärna slipper snön. men det blir ljusare. Men inomhus älskar jag det vita. Hoppas du har en fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Ingen snö här ännu, och för min del behöver den inte komma alls.
    Trevligt med en tur till huvudstaden. Så fint i ditt kök!
    Men åh, de fina lyktorna. Jag var ju på Rusta idag (visst var det på Rusta du köpt dem?) men glömde helt bort att titta efter dem, hade så bråttom för William spelade cup och vi var bara där i pausen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. La neige donne toujours une ambiance incomparable ...
    J'aime la lumière qui s'en dégage et la douceur qu'elle apporte.
    Bon Dimanche!

    Amitiés
    Anne

    SvaraRadera
  11. Vilket fint kök och härligt spa! Jag försöker övertala min käre make att vi minsann behöver ett spa, när vi ändå bygger till en altal på framsidan
    Kram Stina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...