söndag 10 juli 2011

Varför tog jag inte med kameran????

Ja, den frågan ställde jag mig några gånger idag...
Jag och minstingen följde med Mannen i mitt liv, till ett förråd/verkstad som de har en bit utanför "lilla Storstan". Jag har varit dit förut, men inte tänkt på allt kul som man faktiskt kan fota... ;) Men nu hade jag gärna tagit en del roliga foton. Bland annat så fanns där ett helt gäng lite äldre plåtskåp som kunde ha fångats på bild, balkarna i taket och den urgamla elcentralen hade också varit kul att fota... Men, men... nya fina kameran låg ju hemma på arbetsbordet.... till ingen hjälp ;) Får ta med den nästa gång. Mannen kommer inte få svårt att locka med mig dit nästa gång han har ett ärende dit ;)
Sen förstår ni, så föreslår goaste Mannen ett fikabesökUlva Kvarn, som ligger en bit därifrån... Men då åkte mobilkameran upp!






Vilken mysig miljö att ta en kopp kaffe i! Jag älskar såna där små härliga ställen! Massor av folk var det, och det var rätt mycket bord, men vi fick sätta oss på en skev liten bänk och på ett brunnslock med en sån där härlig pump, vet ni.Men vad gör det, när solen skiner och man bara njuter..? (Av hänsyn till Mannen visar jag inte den fina bilden, för han vill inte synas här så väl.)
I fortsättningen åker jag ingenstans utan den nya kameran ;) Men tänk ändå vad bra att det finns rätt ok kamera i mobilen i alla fall! ;)

Maria

7 kommentarer:

  1. Javiss är det tur..med kamera i mob..alltså!
    Låter som om ni hade en jättemysig fika...!
    Ha en fortsatt härlig söndag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ja vilket härligt ställe! Ta med kameran och fota plåtskåpen nästa gång :)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder.
    Det blev ju bra med mobilbilder också.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Härligt! Vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera
  5. Tack för respons! Ja, mobilkamera har ju dugit förr så... ;)
    / Maria

    SvaraRadera
  6. Ja känner igen det att man borde alltid ha kameran med. Idag såg jag en underbar hemma "snickrad" båt.
    Igen kamera med... Mobila foton är ju helt ok!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...