lördag 23 juli 2011

Äntligen färdig

I fredags kväll, sent, blev jag äntligen färdig.


Färdig med den ljusblå tunikan som legat tillklippt ett tag. Hinner inte med att sy så där mycket som jag kanske skulle önska. Husbygget och lite fix här hemma tar lite tid. Men, men... så är det just nu. ;) Blir ju bättre sen.


Gillar att lägga till egna detaljer på saker jag syr. Som knappdetaljerna t.ex. Denna tunikan är sydd i ett tunt svalt bomullstyg, så den kommer nog till användning innan sommaren är slut ;)


Nu är det dags för mig att säga god natt!

4 kommentarer:

  1. Stiligt Maria! Jag tipsade våra grannar om din hemsida och att du syr. De hör kanske av sig till dig! Kram

    SvaraRadera
  2. hei.:-)så dyktig du er.:-)

    takk for omtanken kjære nabo..-)

    klem fra meg

    SvaraRadera
  3. WOW, du är ju super duktig! Har du sytt den själv? Jag är imponerad!
    Den är ur snygg!!!!

    kram CC

    SvaraRadera
  4. Tack snälla snälla ni! Jag blir så glad! Jo, jag har sytt den. ALLDELES själv! ;) :)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...