måndag 4 juli 2011

Mera gamla saker...

... har jag släpat hem idag.

(Inte till allas belåtenhet kanske? Ni vet vem jag tänker på? Just det mannen i mitt liv ;) )


Besökt tandläkar´n nere på byn, passade på att kika in i byn´s egna lilla loppis-bod. Jösses vad folk det var därinne. Har aldrig varit med om tidigare. En del var turister, med tanke på språket. Tror de sålde rätt bra idag ;) Själv "fyndade" jag en gammal visp, ett par gamla charmiga böcker och ett decilitermått från förr. Har lite idéer om hur och var de ska placeras. Kanske främst till nya huset.

Nu är det dags att göra lite nytta... börja rensa förrådet...

Maria

3 kommentarer:

  1. Det är trendigt att gå på loppis.. Kanske därför mycke folk... Böckerna gillar jag.. Du hittar nog någon plats för grejerna!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Måste börja med att Tacka för din underbara kommentar i min nya blogg! Du skall veta att det verkligen värmer!!!
    Man hoppas ju alltid att man är en bra mamma..el man gör ju iaf så gott man kan!

    Decilitermåttet du köpt..har ett likadant..som är från min mormor..:)
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Loppis är såååå kul, men det tycker inte heller mannen i mitt liv. Vad är det med de där männen? Det är ju saker nästan gratis, eller hur? Fina fynd du gjort enligt mig iallafall...
    Eija

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...