torsdag 14 juli 2011

Grunden isoleras

dagens schema: isolering av grund.


När man kommit så här långt (eller långt och långt....) så börjar man kunna ana hur huset kommer att se ut storleksmässigt.  


Så förargligt... elementet är 3 cm för långt för att passa perfekt.
Bara att såga...


Vinkeln till vänster i bild kommer vara en del av vardagsrummet och vinkeln till höger kommer bli kök. Emellan kommer det i framtiden att byggas ett uterum, med utgång från båda hållen. Riktigt när i framtiden vet jag inte, men det är inte riktigt prio ett...

Ha en fortsatt trevlig kväll! Själv har jag avnjutit en god middag med lax och hemgjord potatissallad, samt ett glas kallt vitt...


Maria

5 kommentarer:

  1. Vet hur det känns. Önskar er all lycka!

    SvaraRadera
  2. Skall bli såå spännande att följa..husbygget!!!
    Låter väldigt gott och mysigt!!!
    Ha en fortsatt härlig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att man börjar ana hur huset ska se ut! Utifrån husgrunden. menar jag! Ha en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Trevligt!!

    Ska bli spännande att se utvecklingen! :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Hej. Fösta gången jag tittar in på din fina blogg. Jag googlade Canon 550D och hittade din blogg:) Vi har samma kamera,hihi... Är du nöjd med din? Jag har haft min ett tag men jag tycker den är svår att fota nära med. Jag får nog köpa något objektiv till den kanske?

    Fin blogg!!!

    kram CC

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...