onsdag 20 juli 2011

Massor av inspiration...

.... kan man hitta på nätet...

Vad sägs om dessa vackra "finrum"?


Häftig spegel på spiselkransen, tycker jag.


Sådan där kista/koffert vill jag också ha.


Och en sådan stooor klocka! Bokstaven på bordet i hörnet, passar perfekt hemma hos oss... ;)

Alla bilder via : House to Home

Mysigt med rummen i fil, så här. En liten läshörna i rummet innanför, kanske?  
Ja, det finns mycket fint att spara i inspirationsmappen!


Ha det gott denna lill-lördag! Själv ska jag äta glass med maränger, vaniljvisp och kaksmulor, för att fira de två namnsdagarna familjen har med i "fruntimmersveckan"!


4 kommentarer:

  1. Väldigt vilka mysiga inredningar du hittar. Grattis och njut av läckerheterna.

    SvaraRadera
  2. Härlig inspiration absolut! :-)
    Kramizz

    SvaraRadera
  3. Härlig Inspiration.

    Jag tycker det är så snyggt med råa vita brädor till väggar. (vi har det i vår lilla vita "Maräng" kollonilott faktiskt:)!

    kram CC

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...