måndag 11 juli 2011

Först ut i klänningskavalkaden

Fick en knasig, kanske lite larvig, idé om att visa mina klänningar här på bloggen... 
Det är inget märkvärdigt med dem, men de är ganska många ;) Dryga 40 närmare bestämt. Jag älskar ju klänningar!
Först ut i denna "klänningskavalkad" får bli denna:


En klänning som jag sytt själv för ett par år sedan och inte har använt sedan dess. Lite bortglömd i garderoben. Skön och sval sommarklänningSpetsen nedtill är ursnygg, tycker jag! Broderiet på hörnet är gjort på min symaskin. Liten nackdel att man blir lätt att se gravid ut i denna typ av skärning. Men det är jag INTE. ;)

Maria

6 kommentarer:

  1. Vacker färg på din klänning .. Du är duktig som kan själv !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig att sy, Maria! Jag gillar också den där skärningen, då behöver jag inte tänka på att "hålla in... ;-)
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för er feedback! Jag blir så glad! Ser att många använt "Gillar"-funktionen också, så då var nog min idé kanske inte så larvig ändå ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig idé! Jättefin klänning!

    SvaraRadera
  5. Gilla-knappen är bra! Snabb feed-back!
    Kul att du hittade till min blogg! Ska bli intressant att följa ert bygge. Vi kanske kan inspirera varndra då! :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. TAck för din fina hälsning på min blogg, och ja det stämmer att vi byggt nytt, har nästan bott här precis 1 år!
    Jättefin klänning, och jag håller med dig, då jag också bara älskar klänningar, dock har jag inte så många som du har..hihi..
    Kram och ha fortsatt skön kväll!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...