tisdag 5 juli 2011

Nostalgi!

Har rensat i lådor och korgar i arbetsrummet!
Hittade detta:




En kasse från DOMUS! DOMUS SKO till och med ;) Minns ni Domus? Det gör jag. I min barndomsstad i Dalarna fanns ett stort Domus i tre våningar (tror jag det var) + källarvåning. De sålde allt. Från cyklar, stereo, kläder, LP-skivor, leksaker till skor... ;) Det var faktiskt ett "riktigt varuhus" ;) . Nu inrymmer byggnaden en galleria av diverse butiker. Inte alls lika "tjusigt".
Tidningen hittade jag också... den är från februari 1993. Tvillingarna föddes i januari 1993. Så det var nog min första "mammatidning" ;) Förmodligen därför jag sparat den. Faktum är att den till och med har överlevt en brand vi hade i dåvarande huset 1995... Så den får vara kvar. Kanske kassen också? ;)

Trevlig kväll till er!

Maria

1 kommentar:

  1. Kul med nostalgiska fynd!

    ha en fortsatt härlig dag,
    Kram
    Tiina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...