fredag 22 juli 2011

Ännu en dag med sol och värme!

Tycker nog att denna sommaren varit rätt bra hittills! Många varma och soliga dagar att gå i sommarklänning!


Passar på att njuta av lite ledigt från husbygget!
Klänningen som jag har på mig, sydde jag för ett par år sen. Tycker det är lite "köksgardin-känsla" över den... skulle säkert vara söt att hänga på väggen i ett torp.. ;)

Mönstret flyter ihop lite, på bilden ser jag, men det är ett blommigt tyg i själva kjoldelen och volangerna är i ett rutigt (samma som överstycket) och ett prickigt tyg.


Önskar er en fortsatt trevlig Fredag, oavsett om ni jobbar eller semestrar!


1 kommentar:

  1. Härligt väder du har!
    Nu skiner faktiskt solen här...är så varmt och fuktigt...
    Varit ute och sprungit..liiite varmt..hihi...
    Ha nu en fortsatt underbar fredag!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...