tisdag 12 juli 2011

Avloppsrör på plats

I förra veckan blev markfirman klar med sitt jobb.
Idag har jag och Mannen i mitt liv måttat och märkt ut husgrunden.


Lite längre måttband än mina 150cm´s behövs ju då förstås ;) Det är kul när man kan vara med och vara till någon nytta, kul att göra något tillsammans. Även om det handlar om en så tråkig sak som att mäta ut var avloppen ska komma upp i huset...  ;)


Jag hade gräddat pannkakor som vi åt till lunch, där på "stensavannen", jag, minstingen och mannen... Lite mys i tillvaron skadar ju inte ;)

Nu är det dax för morden i Midsommer...

Maria

2 kommentarer:

  1. Tänka sig att det kommer stå ett hus där snart ;-) Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Nja... SNART är nog att ta i.. ;) Men det går framåt så sakteliga i alla fall! :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...