måndag 4 juli 2011

Morgonstund har guld i mun...

Måndagmorgon! Jag sitter i det älskade uterummet och äter frukost!



Jag har semester! Kanske tidningsbudet också? Eftersom tidningen inte kommit ännu? Men vad gör det att jag får vänta? Jag har ju annat att läsa ;)
Mannen i mitt liv jobbar sin sista vecka, så han har dragit iväg för ett par timmar sedan. Barnen sover fortfarande, så det är bara jag uppe. Njuter av tystnaden och ensamheten. Eller... riktigt ensam är jag ju inte förstås... jag har ju vovven till sällskap!


Jag önskar er alla en bra start på nya veckan!

Maria


2 kommentarer:

  1. Vad mysigt du har det i uterummet. Visst är den första semesterdagen underbar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Mysigt..!!! Förstår att du njuter när du sitter där!
    Ha nu en underbar sem!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...