onsdag 13 mars 2013

Tillbaka...

Tillbaka igen...


...efter några dagars semester...


Mannen i mitt liv, jag, Minstingen och vovvarna har haft en avkopplande semester i fjällen. Tillsammans med Mannens syskon med familjer och hans föräldrar har vi njutit av sol och gemenskap.


Minstingen och Mannen i mitt liv har åkt skidor både "på längden och tvären". Jag har tagit några promenader och mest njutit av lugnet. Bastat och badat tunna...

Tyvärr fick jag också ett mindre roligt inslag... ett telefonsamtal som gjorde mig ledsen och rädd... en tid av ovisshet ligger framför mig, rädsla för vad som kan hända med en av mina nära... Det kommer så klart finnas med mig framöver nu, tills jag vet mer... Ständigt påminns jag om att ta vara på tiden och varandra... Jag som tycker att jag är så bra på just det behöver inga fler påminnelser nu... 
Tack för alla fina hälsningar som ni lämnat hos mig under tiden jag pausat! Det är så roligt när man märker att ni är med, även om inte jag är det ;)  Inläggen har schemalagts innan jag åkte bort, och jag har inte öppnat datorn... Jag ska titta in till er de närmsta dagarna!

Kram och god natt, fjäll-luften och bilresan hem har gjort mig trött ;)


Maria


11 kommentarer:

  1. Så härligt det låter med miljöombyte....*ler

    och hoppas det blir bra med det andra....VARM KRAM

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Måste vara skönt att bara fått vara och koppla bort allt med blogg och surfande. Ett litet tag i alla fall. ;)

    Mindre roligt samtal du fick. Usch!:(

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Förstår att det varit underbart att komma bort lite..! Känna lugnet..och bara vara. Det är precis det man behöver ibland!!
    Förstår hur du känner...efter telefonsamtalet du fått!! Denna oro..innan man vet!!
    Hoppas att du får ett bra besked..framöver!!
    Önskar dej en god natt!! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Låter som en underbar paus... Det kan man behöva emellanåt.
    Tråkigt att höra om det jobbiga samtalet... :( håller alla tummar för att det ordnar sig.
    Stor styrkekram till dig Maria

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem igen! Det ser ut som att nu haft det jättebra! Så tråkigt med din oro... riktigt tråkigt! Jag håller tummarna för att allt går bra! Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Ser härligt ut! Viktigt med avkoppling tillsammans med nära o kära!
    Men vad jobbigt att få ett sånt besked hoppas att det löser sig.
    Kram Suss
    Ps, tidsinställda inlägg skulle jag behöva kunna men jag får det inte att funka...

    SvaraRadera
  7. Välkommen tillbaka, jag har nog sett hur härligt ni har haft det :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Ser jättemysigt ut på dina bilder, nästan såatt man vill åka norröver, nästan sa jag. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  9. Vilka vackra bilder! Det verkar som om ni har haft det riktigt gott! Så tråkigt att du har fått ett jobbigt besked. Jag håller tummarna för att allt löser sig på bästa sätt! Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Visst är det skönt med lite miljöombyte ibland ;)
    Superfina bilder och vad härligt det ser ut.
    Tråkigt med samtalet, hoppas det blir till det bästa.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder, rogivande och stillhet just vad man ibland behöver. Hoppas det går bra med din nära och kära person, det är så hemskt med ovisshet. Tyvärr något som alltid varit en del i mitt liv, blir väl så med stor familj och så vidare därför är det extra viktigt att ta vara på de stunder som det är lugnt känner jag.
    Klart att jag påskpyntar, gjordes igår kväll redan. Påsken är ju så kort så man vill ju helst njuta lite innan det skall bort igen :)
    Ha en fin helg.
    Kram/
    Berit
    Berit

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...