måndag 11 mars 2013

På väggen eller inte...

Här är de igen! De fina svart-vita fjärilarna.


Fjärilarna som blev mina i utlottningen hos tjejen med den HÄR fina bloggen! Jag visade fjärilarna redan HÄR, och nu har två av dem fått ram i alla fall. 

Tanken var att de skulle sitta på väggen i köket. Bredvid fönstret, på en smal yta. På höjd...tre stycken... (för tillfället hade jag bara två ramar)... men så ställde jag ifrån mig dem på sideboardet i köket... 

Där tror jag nog att de blir kvar? I alla fall ett tag. Kanske de åker upp på väggen om jag hittar en annan passande tavla att ställa på bordet ;)


Maria

13 kommentarer:

  1. De står ju väldigt bra där de står tycker jag ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Blev ju jättebra där på skänken!
    Dom två fjärilarna gillar jag bäst själv ;)
    Det är så kul att få se vart mina bilder hamnar hos andra, skulle jag få en bild från det här inlägget sen?

    Ser bland dina "Kanske gillar du:" där din mellantjej gjort ett porträtt. Och JA hon har talang! Hälsa henne det ;)
    Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Tycker dom ser ut att passa superbra där! Börja så så blir det bra, gårnjunsom sagt alltid att ändra på!
    Kram helena

    SvaraRadera
  4. Håller med föregående kommentörska, de passar jättebra där på avlastningsbordet. Snyggt!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Ååå så fint du har det, tavlorna passar ju superbra där.
    Kikar ibland genom facebook ,men då kommenterar jag aldrig. Hinns liksom inte med då. Så måste säga nu att skorna du visade för ett tag sedan från H & M var väldigt snygga.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  6. Passar kanonbra! Så fint med en svart och en vit dalahäst oxå.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Där gjorde de sig alldeles utmärkt! Jättefina!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Så fina de blev med de här ramarna. Tycker de står fint där de står.
    Ha en fin kväll nu.
    Kramar Jennie

    SvaraRadera
  9. Jättesnyggt! Jag velar också alltid.. på vägg eller lutad mot vägg... :-) Ha en go dag!

    SvaraRadera
  10. Fint det blev tycker dom kan stå där kram raring/Diana

    SvaraRadera
  11. Det är väl inte värre än att man kan ändra sig!
    HA en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Svårt fall...men jag gillar dem där så behåll dem på bordet ett tag och när du känner för att förnya så kan du ju hänga upp dem på väggen.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Hej hittade hit via Frederica, tycker fjärilarna gjorde sig toppen där. De är ju bara sååå vackra.
    Jag hade inte turen på min sida så jag beställde en i 30x40 som nu pryder väggen i vardagsrummet.
    Älskarn redan :)

    ha en skön dag
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...