fredag 1 mars 2013

Fredag och fjärilar

Fredag! Och månaden mars första dag! Nästan vår nu!

Idag är det min tidiga fredag. Efter jobbet ska jag åka och storhandla. Fylla på med allt som behövs och lite därtill ;) Snittblommor vill jag också ha nya! Helgkänsla... Kanske man skulle slinka in i och köpa lite bubbel också? Överraska Mannen i mitt liv när han kommer hem ikväll? (Om han inte läser detta innan... då blir det förstås ingen överraskning...)

Titta vilka fina fjärilar som hänger i min ateljé! Jag vann dem i utlottningen hos den HÄR tjejen! Jättefina är dem! :) Ska rama in ett par och sätta på väggen i ateljén, tror jag.

 Eller så ska jag sätta ett par i köket? Jag har ju sju stycken, så det räcker ju till både kök och ateljé!

Önskar er alla en riktigt fin fredag! 


Maria

17 kommentarer:

  1. Åhhhh vad fina! Grattis turgumma där. Ja vi kanske ses en kortis idag..ha en bra fredag annars! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Härligt med kortare arbetsdag, särskilt på en fredag!
    Jättefina kort. Ja, de kan man ju absolut ha i flera rum! :)
    Fredagskram till dig

    SvaraRadera
  3. Så fina, fjärilar är verkligen inne nu. Ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Va kul att du gillade dom!
    Ännu roligare att du kan tänka dig dom på flera ställen ;)
    Tack för snälla ord!

    Det är ju en början till något, att du gör lite extra med mönster som redan finns. Nu har du ju även skissat från början ;)

    Ha en härlig fredag!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Skönt med kort arbetsdag och hoppas att din man inte läser ditt inlägg idag :)
    Fjärilarna är jättefina och passar så bra nu när vi gått in i vårmånaden mars :)
    Hoppas du får en riktigt mysig fredag och en härlig helg!
    Stor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Önskar dej detsamma, vännen!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Så skönt med en kort arbetsdag! Hoppas du får en fin helg, kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Åh vad fina ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  9. Fjärilar är ju bara så himla härliga.
    Önskar dig en fin fredagskväll!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis! Vilka söta fjärilar, kommer bli jättefina i din ateljé!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Åh så fina! Fjärilar är himla snyggt, grattis till vinsten :)

    SvaraRadera
  12. Fina, visst är det härligt att det snart är vår :) stor kram Diana

    SvaraRadera
  13. Underbara fjärilar! jag är mitt uppe i ett fjärilstema just nu .
    Önskar dig/ er en fin helg.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  14. Så vackra!!! Oj, ny månad och jag tänkte oxå på fjärilar :) Ha det gott. Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Vilka vackra bilder! Så kul att vinna!
    Kramis Suss

    SvaraRadera
  16. Grattis till en superfin vinst. Hoppas det blev lite bubbel o mys, ha en härlig lördag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  17. Så fina fjärilar du vunnit. Grattis!
    Hoppas det gick bra med storhandlingen och att fredagen blev bara mysbra.
    Här har även lördagen snart passerat och straxt vankas kaffe och en Kurt Wallander film som visades på TV igår kväll. Det är den "nya" omgången med Lena Endre. Vi har inte sett dem tidigare men nu visar de dem. Vi gillar båda två Wallanderfilmerna. Jag ser allt för det är inte så ofta det visas svenskt på vår TV.
    Fortsatt trevlig helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...