tisdag 26 mars 2013

Mer små förändringar och en vinst

Det där med små förändringar...


Titta vilken skillnad på att ha ett runt bord och ett fyrkantigt...

Det lilla fyrkantiga bordet, som egentligen faktiskt är en pall ;) 

Jag ville ha ett litet bord, som kunde stå mot väggen. Pallen passade utmärkt! 

Det har blivit ett litet "lampbord". Och visst är lampan fin!? Jag köpte den för ett presentkort i den HÄR webshopen. Ett presentkort som jag vann hos den HÄR bloggerskan. 

Stort tack till er båda för en fin utlottning som jag hade turen att vinna  i!




Maria

25 kommentarer:

  1. Men så snyggt det blev med pallen!! Den passade ju kanon där! Väldigt stor skillnad!! Ha en riktigt go dag!

    SvaraRadera
  2. Fiffigt att använda pallen som ett bord. Fint!

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Ja, ibland behövs det inte så mycket för att hela intrycket ska ändras! Från rund till fyrkant.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Hej min fina vän...
    Helt otroligt va snyggt det blev! Jättestor skillnad med pallen!
    Bilderna ser ut att komma från en inredningstidning :)
    Jag ser också fram emot att planera en dejt, hihi, va kul!
    Ha en jättefin tisdag!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Allt var så snyggt.lampan stolen... ha de gott..kramizar

    SvaraRadera
  6. Så snyggt... Pallen gjorde det mer ombonat, sen gillar jag runda små bord också men inte alltid dom passar överallt!
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Jätte fint blev det
    Mvh Linda

    SvaraRadera
  8. Det blev jättefint och passade ju perfekt där. Vilken mysig liten läshörna. kram Victoria

    SvaraRadera
  9. Jättefin pall, och snygg lampa. Du är så duktig på att fixa och dona:)).
    Ha en fin dag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Väldigt fint med pallen som bord, lampan är oxå hur fin som helst.
    Ha fina dagen, kram

    SvaraRadera
  11. Jättefint med pallen som bord! Kram Nilla

    SvaraRadera
  12. Men du vilken skillnad, det blev ju bara så mycket bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Blev verkligen snyggt, kram

    SvaraRadera
  14. Jättefint, vilken skillnad det blev och såå fin pall.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  15. Så snyggt det blev, vilken skillnad! Jag råkar också ha en korgstol med ett runt bord bredvid... Blev lite sugen på ett annat typ av bord nu...

    Grattis till vinsten! Kram Jenny

    SvaraRadera
  16. Så snyggt det blev! Ibland kan de små förändringarna göra stor skillnad! Korgstolen bredvid gillas mycket och lampan var jättefin, kram Suss

    SvaraRadera
  17. Det var fint innan också men absolut blev det jätte snyggt. Kram Anette

    SvaraRadera
  18. Kikar in och önskar Dig och Din familj en härlig påsk, och en stor varm kram för Din omtanke och ord hos mig efter allt jobbigt som hänt... Mycket kvar att jobba med, tankar, bilder och känslor!
    Njut av varandra, kram Kate

    SvaraRadera
  19. Det verkligen super kul att blogga och man hittar många fina och intressanta bloggar att följa med.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  20. Grattis till vinsten. Vad fint det blev med pallen som ett bord, fiffigt. Lampan är bara sååå snygg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  21. Ibalnd blir man förvånad över hur mycket något så lite kan ändra så mycket. Det fyrkantiga bordet är så mycket bättre tycker jag. Helt klart ett mycket bra val Maria. Härliga bilder från ditt mycsiga hem som alltid. Du inspirera mig att fixa mera. Ligger lite i träda just nu ;-)
    Kram Anette

    SvaraRadera
  22. Vad fint det blev med pallen. Verkligen stor skillnad och mycket finare.
    Lampan är ju jätte snygg. Grattis till att vinna presentkort och kunna köpa så fin lampa.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  23. Gillar mycket :) var kommer den söta pallen ifrån stor kram finis/Diana

    SvaraRadera
  24. Underbar blogg, hit kommer jag fler gånger! Trevlig helg!
    Kram // Amie

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...