måndag 25 mars 2013

Mer än bara en sneak peek ;)

Varsågoda! Här kommer mer från söndagsbildens "sneak peek"... (märkte att flera av er var intresserade av lampfoten, och ville se mer)


Det söta lilla månbordet, som jag (eller vi) fick av svärmor för något år sedan, har fått lite nytt piff... 
Ny lampa som ni hittar HÄR. Dock har jag köpt en annan skärm, som ni hittar HÄR. Lampfoten är lika som den HÄR, som jag köpte till min ateljé i januari. Men den är i silver och den här är alltså svart.


Innan fredagens lampköp, såg det ut så här på det lilla bordet...

Mellantjejen tyckte att de nya detaljerna, var mycket mera "Jag" ;) Att det var mer genomtänkt, att det andra kändes mer bara "ditställt"... jojo, så kan det nog vara ;) 

Den gamla nummerplåten har flyttat till bordet, tillsammans med en söt liten ask, som det tidigare varit ett doftljus i. 

Tänk vilken skillnad det kan göra med ändå ganska små förändringar... Ett helt annat intryck! Som dottern sa... detta är mera "jag" ;)  


Maria

17 kommentarer:

  1. Hej fina Maria.
    Vilken skillnad och så snyggt det blev :)
    Gillar verkligen din nummerskylt :)
    Och din dotter har rätt som naturligtvis känner dig :) men jag tycker också att det blev mera du :)
    Hoppas allt är bra med dig.
    Stor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen stor skillnad. Jättesnygg lampa och jag tycker det är så himla läckert med en nr plåt :)

    önskar dig en fin måndag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  3. Visst är det mer din stil... och kanonsnyggt! Nummerplåten, som sagt, gillar jag skarpt! Cool! Ha en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  4. Älskar dina inspirerande bilder kram Diana

    SvaraRadera
  5. Det ser da super fint ud :-) meget inspirerende...
    Rigtig dejlig mandag - kramer

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blev på bordet.

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Fint det blev, ser att jag har ett liknande bord mot en liknande vägg :) Tror jag får ställa dit en lampa också, nu står där ljusstakar.
    Ha en härlig måndag
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Jättefint!! Tror allt att din dotter har precis rätt, att detta är mera du:)).
    Nu slog det mig att jag sett en gammal S (Sverige nummerskylt) på landet, måste kolla efter den i påsk när vi ska dit.
    Ha en fin måndag. Nu ska jag slipa och fortsätta måla:).
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Det är dom små sakerna som gör hela intrycket :-)
    Verkligen jätte fint!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jättefint har du gjort! Och lampan är snygg! (Och det går att hitta många snygga lampor hos herr ohlson;))

    Ja! Visst var det Lofsdalen du var i! Jag tyckte jag kände igen det på bilderna när du la ut det:)
    Kul! Det är ju så fint och mysigt här!

    Ha det gott!
    Kramar fredrika

    SvaraRadera
  11. Finfint! Ja visst är det kul att förändra så där. Kan ju som sagt bli en helt annan känsla av små ändringar.
    Fin måndagskväll till dig!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Fint det blev på ditt bord!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  13. Fint det blev på ditt bord!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  14. Ja vad fint det blev på ditt bord!
    Lampan är jätte fin och passar ju perfekt där!
    Ha en fin kväll nu.
    Stor kram Jennie

    SvaraRadera
  15. Så snyggt! Månbordet är väldigt nätt och fint, passar bra där. Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...