torsdag 14 mars 2013

Min bloggplats

Torsdagstemat vecka 11...


...min bloggplats.

Jag kan inte påstå att jag har någon speciell bloggplats. Oftast sitter jag nog vid köksbordet. Sedan vi skaffade pallarna till köksön, så har det blivit att jag sitter där ofta. 

Ibland sitter jag i soffan vid TV´n, också. Det är med andra ord väldigt varierande. Det är ju så enkelt att slå sig ner där man känner för. I alla fall om man som jag använder bärbar dator ;) 

Jag har en idé om att få till ett sideboard i min ateljé, där jag kan ha min dator. Om jag sedan kommer att sitta där och blogga... det återstår att se ;) 

Titta gärna in till FABRIKEN för att se andra bloggares bloggplatser!


Maria

13 kommentarer:

  1. Som här då:) men mest sitter jag i soffan kollar tv och bloggar samtidigt:)ha en fin helg..kramizar

    SvaraRadera
  2. Ni har det så fint i köket, så där hade jag nog suttit alltid :-) Men... man bär ju med sig datorn och sitter på olika ställen... samma här :-) Det hade nog blivit riktigt snyggt med din tanke i ateljén. Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Förstår att du sitter i ditt fina kök! Jag sitter antingen på kontoret eller med ipaden, varhelst vi sitter någonstans!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Det ser i alla fall jätte fint ut. Jag sitter oftast vid köksbordet. Men min utsikt är ut genom ett fönster. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hallå där!
    Oj vad många inlägg jag missat...
    Åå va härligt det låter med fjällen....vi sticker dit om en vecka..;)
    Vilka många fina bloggplatser du har...fnissar lite för det är typ likasamma för mig...
    köksön, soffan i vardagsrummet och ofta framför tv´n...
    Vilken fin bild du tagit på dig själv och va roligt att läsa lite mer om dig...;O)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Förstår att du gärna sitter i ditt fina kök :) För det är ju ofta så att hur bra kontor/skrivbord man än fixar så är det ändå mysigast att hänga i köket där resten av familjen är!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  7. Mysig bloggplats! Så fint i ert kök. Jag sitter i köket oxå ibland, ofta när jag bakar oxå ;)
    Tack snälla för tipset, jag hade missat "publicera" gör ett test imon, kram Suss

    SvaraRadera
  8. Skulle gärna vilja flytta runt så där. Tyvärr så har jag ingen svensk lapptop längre som du kanske märkt ibland när jag använder den för att skriva kommentarer (minns du snorrullen!). Nej min plats är i arbetsrummet där den stationära står fast där finna allt annat så det är helt ok det också.
    Kram Anette
    Så fint det är i ditt pysselrum, gillar tapeten.

    SvaraRadera
  9. Välkomna hem från er resa! Varit så roligt att följa dig på Insta ;-)

    Och så läcker bloggplats du har!!!

    KRAM och trevlig helg
    LOtta

    SvaraRadera
  10. Det är sååå smidigt med bärbar, att kunna sitta där det passar för stunden :)
    Min sambo blir galen på mig då vart jag än är så står datorn vid mig :P Haha. Ah inte jämnt då, men nästan.

    Ha en HÄRLIG fredag!!
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Vilket underbart kök ni ser ut att ha :))
    Jag gör som du, sitter lite varstans, även om jag har ett liteet rum som jag kallar mitt bloggrum :)
    Ha en underbar fredag o helg min fina vän.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Ditt kök ser riktigt fint ut, kram och trevlig fredag

    SvaraRadera
  13. Superfint och vilken vacker tapet!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...