fredag 19 juli 2013

Ljusstake från NORDAL (och lite TV-rum)

Minns ni min fina ljusstake från Nordal?



Häromdagen kom det ett fint inslaget paket...

Visst är det roligt att hitta ett fint inslaget paket, när man öppnar det bruna tråkiga fraktemballaget? Man blir liksom lite glatt överraskad över att hitta presentsnören och fint papper, när man öppnar kartongen. 
Paketet var från HOLMBYTORP (Titta in i den butiken! Mycket snyggt till bra priser! Och snabb leverans!) och innehöll ljusstaken som jag beställt. 

Ljusstaken från Nordal, som matchar den andra från Nordal. Nu står de där ståtliga och snygga tillsammans (precis som jag och Mannen i mitt liv, *skratt och ironi* fast vi står inte på hyllan ;)

Lite nya blommor på Tv-rumsbordet är trevligt när man hänger där och tittar på film.

En ny kudde har flyttat hem till soffan. Rea hos HM HOME. Paisley-mönstrat som jag gillar starkt! 


Funderar starkt på en paisley-mönstrad tapet på väggen med hyllan... Nämligen DENNA. Det står att den är blå, men jag tycker den ser mer grå ut? Eller möjligen grå-blå ;) Har inte sett den i butik ännu, så vi får väl se hur den ser ut innan vi köper ;)  Finns annars i en beige nyans också. 


Idag blir det gofika hos goa vänner!


Maria

9 kommentarer:

  1. Vilken lycka att få ett så fint paket med posten, det är ju nästa halva glädjen!!
    Superfina ljusstakar, precis som herrn och frun i huset.. *skratt*!
    Önskar Dig en toppendag med gofikat, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Superfina ljusstakar. Jag ar också kollat in den sidan ett par gånger. Många kuddar du har Maria.. Fniss! Jag har hittat en i dag som jag ska köpa Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Snygga ljusstakar, måste kolla in den sidan! Vad fint ni har i ert TV-rum!
    Ha en fin dag!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Åh, de där ljusstakarna är så fina! De säljer vi i vår butik!
    Tapeten är ljus blå, lite dimblå om du tänker dig. Väldigt vacker o skulle passa hemma hos dig!
    Stor fredagskram till dig, vännen! Judita

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul att få hem fina inslagna paket, även om man vet innehållet ;-)
    Du och din man *ler fint
    Åk till affären och ta hem ett prov på tapeten :)

    Ha en fin kväll
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  6. Fint, visst gör det mycket med fina paket.
    Ha fina helgen, kram

    SvaraRadera
  7. Kul med nytt! Och vad fint de passade ihop, kram Suss

    SvaraRadera
  8. Jättesnygga ljusstakar och att de passar så bra ihop fast de är just olika. Mycket snyggt!! Så också att ni hunnit med ett härligt slottsbesök häromdagen. Kul att du hittade ett. Tänk slott är ju så europeiskt. Här i Australien finns inga slott. Visst finns det annat att titta på men inga slott!
    Kram vännen!
    Anette

    SvaraRadera
  9. Härligt rum! Jag får inte riktigt till vårt allrum på övervåningen...
    Snygg tapet du hade länkat till, skulle verkligen bli snyggt där.
    En sån där "ballonglampa" som hänger i taket har jag med ;)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...