onsdag 17 juli 2013

Smycken för män

Jag gillar verkligen smycken och accessoarer!


Tycker det är snyggt med smycken och accessoarer även på män. (I lagom mängd, kanske inte lika många armband som jag ofta bär runt handleden!;) Men det är svårt att hitta snygga smycken, som Mannen i mitt liv också tycker är snygga ;) (Och som har en vettig prislapp!;)

Men så en dag för några veckor sedan när jag läste hos Tina med  DEN HÄR  fina bloggen,(Titta gärna in hos henne, om ni inte gjort det! En varm fin blogg!) så visade hon ett smycke som hon köpt till sin man på deras bröllopsdag (Hoppas jag har rätt uppgift nu, så det var bröllopsdag? Eller om det var en "årsdag"...?) och det var ett armband som var så snyggt, så då blev jag lite sugen på att beställa ett (inte helt lika) till Mannen i mitt liv också. 

Nu hade ju Mannen i mitt liv precis fyllt år, och årsdag och bröllopsdag (faktiskt hela 20 år i år!!!) inträffar först i oktober... (i och för sig kommer det en namnsdag i augusti, men de glöms alltid bort här hemma...;)Jag är usel på att vänta med att ge bort saker, när jag hittar något bra, så det fick bli en "semesterpresent" ;) 
Till min glädje så gillade även Mannen i mitt liv sitt nya armband. Är det någon som undrar var armbandet är köpt, så hittade jag det i DEN HÄR butiken. 


Maria


15 kommentarer:

  1. Fossil gör snygga grejer! Kanonsnyggt! Kul med smycken även till killar! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Härlig pose där.. Roligt att han gillade det. Jag kan inte heller vänta när jag ska ge presenter. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Jätte snyggt ! Kul att han tyckte om det, tyvärr är inte min man så mycket för
    smycken, men det är jag så jag shoppar för han också hihi ;)
    Hoppas du får en fin dag. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Jägarn´s va SNYGGT! Det där måste jag bara klicka hem! Vi har bröllopsdag på lördag... Hur många dagar tog ett att få hem det?
    KRAM! Judita

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Mannen min har oxå ett Fossil armband men det var sonens från början men han gillade det inte riktigt så nu blir det använt av mannen istället ;) kram Suss

    SvaraRadera
  6. Så snyggt! Jag har fått frågan många gånger om jag inte kan tillverka smycken till killar men jag tycker det är svårt att veta vad de gillar!

    Kram viktoria

    SvaraRadera
  7. Det är så snyggt det där armbandet. Mannen har ett från OXXO men nu var det ett tag sedan jag såg det på armen. Det är väl en vanesak det där. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt! Jag blev också inspirerad av Tinas blogg, och klickade samma dag hem ett armband till mannen min! :) Kommer ett inlägg om det inom kort.
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag lämnade lite slottstips till dig i ditt "slottsinlägg", i fall du inte sett! Hälsning L8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej L8!
      Tack jag såg det, har bara inte hunnit svara alla :) Tack för dina tips, det kan säkert bli Gröönsö (och kanske även Tidö) någon gång, men nu hade vi redan bestämt oss när jag fick dina tips ;) :) Jag sparar dem!
      Kram /Maria

      Radera
  10. Tack snälla Maria för din fina omtanke om mig, det värmer gott. Jag har säkert burit på en massa saker som nu kommit ut och gett mig denna stress och ångest. Men jag hoppas att det ger sig snart
    , för jag vill ju jobba.. Snyggt armband, måste kolla in den webbutiken.
    Kram helena

    SvaraRadera
  11. Supersnyggt armband, kul att han tyckte om det. Mr C använder sitt varje dag vilket jag är jätteglad för. Kul när man hittar "rätt" present. Ha en härlig dag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. Riktigt riktigt snyggt!! Ett sådant skulle jag kunna tänka mig att köpa till min man också :) Maken gillar smycken och har både armband, ring och halsband på sig varje dag :) Tack för tipset!

    Stöööörsta kraaaamen aka

    SvaraRadera
  13. Sååå snyggt!!! ;)
    Jag älskar FOSSIL och har köpt lite till min "man" från deras smycken. Gillar det stilrena men ändå tuffa. Dock tycker jag de är ganska dyra...

    Undrar hur många armband vi tjejer kan ha på oss samtidigt.. Hihi ;)

    Ha det gott!!
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Hej
    Kan inte låta bli att lägga in lite reklam för en ny webbshop med smycken för män.
    www.igelberg.se/store
    Försöker vara bred i utbudet så det finns smycken i materialen tungsten, titan (kommer senare, rostfritt stål, läder och gummi/silikon.
    Tanken och visionen är att det ska finnas något för de flesta typer av män.
    Med hopp om att bli förlåten för inlägget...
    //Håkan Berglund

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...