måndag 29 april 2013

Ny vecka och mina vinlådor.

God morgon! Ny vecka - nya möjligheter!


Efter en skön helg där vi pysslat lite både inne och ute, varit och kollat på spa-bad, ätit gott, druckit gott och bara haft det bra så är det nu dags för en ny vecka! En vecka med en bonus ledig dag! :)

För ett tag sedan, då jag visade mina vinlådor HÄR, så undrade några vad jag gjorde med mina tomma lådor..? 

Jag har mina tidningar i flera av lådorna. Passar perfekt.

Lådorna med riktigt lock med spänne, är bra att stoppa undan saker i. I denna ligger det kokböcker, recepthäften och annat som inte är så snyggt att ha framme. (I bakgrunden syns ett lock till en av lådorna, vill inte kasta för jag tror att jag ska komma på något att göra av dem ;)

I den andra med lock, förvarar vi lagret med Minstingens diabetesprylar. Kanylspetsar, teststickor, dextro m.m. Nära till hands men inte synligt framme. 

Den senaste lådan jag köpte, var av modell lägre och längre. Det visade sig att det blev en toppen låda att ha i vår walk-in-closet, för sjalar!

Önskar er alla en fin start på "sista-april-veckan"! 


Maria

20 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt härlig helg! Och det där med "kollat på spa-bad" lät inte dumt... :)
    Smart OCH snyggt med vinlådorna! Bra kombo! :)
    Önskar dig också en fin start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som en underbar helg med lite av varje :)
    Snygga lådor som funkar perfekt till förvaring och samtidigt blir en snygg inredningsdetalj!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Snyggt och smart! Jag har ett par lådor som bara står just nu, men nu kom det lite ideer!
    Kollade du På hemsidan jag tipsade om?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Det var ju väldigt snyggt och smart att göra så med vinlådorna.
    Tack för en trevlig blogg
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Så mycket bra och finurliga förvaringsmöjligheter vinlådorna ger...:)
    Önskar Dig och familjen en ny härlig vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  6. Smart förvaring och snygg! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Vilka fina lådor och vad praktiska.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  8. Finfina lådor, såna kan man aldrig få för många av!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  9. ÅH så fina lådor, jag gillar trälådor!

    Hoppas att du har en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  10. Hittade ingen mail till dig!
    www.swebad.se
    Jonas är återförsäljare åt dom.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Vilka fina lådor....bra med all förvaring. Kram anette

    SvaraRadera
  12. Många smarta lösningar till förvaring, dessutom supersnygga. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  13. Fint det blev med lådorna, du är så fiffig :) kram Diana

    SvaraRadera
  14. Hej Maria,

    Kika in på min blogg så får du se vad som står där:):)

    Ha en riktigt härlig Valborg!!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  15. Hej finaste vän.
    Vilka underbara vinlådor du har fått tag i :)
    Passar perfekt till förvaring av härliga inredningstidningar och annat smått o gott :)
    Hoppas vi kan ses nästa gång jag kommer, vecka 21 eller 22 tror jag och sen blir det nog veckan innan midsommar.
    Stor varm kram och ha en underbar valborg :)
    Jessica

    SvaraRadera
  16. oh de är så fint med vinlådor, mina föräldrar har hela huset fullt nästan ;-) dom byggde en egen hylla av vinlåder att ha DvD filmer i och i sovrummet för böcker. så fint!
    kram

    SvaraRadera
  17. Vad mångafina vinlådor! Och smarta idéer du har på vad de kan användas till!
    Ha en fin Vlabog, kram Suss

    SvaraRadera
  18. Så fiffigt och väldigt fint! Ha en jättefin Valborg!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  19. Så fina vinlådor, förvaring kan man verkligen inte få för mycket av, toppenidé!
    Ha en härlig valborg
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  20. då var det bestämt. I fortsättningen köper jag bara vin i trälåda. Two in one liksom! Underbart :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...