torsdag 18 april 2013

Fondvägg

Veckans tema hos Fabriken: Fondvägg eller på mina väggar


Kunde nästan inte bli mer passande tema, när det gäller vårt hus...


Huset som har fondvägg i nästan varje rum ;) Både kök, hall...



...vardagsrum, mitt och Mannen i mitt livs sovrum...


...och min lilla ateljé.

Alla fyra döttrarna har också varsin fondvägg i sina rum. Stora badrummet kommer kanske få en fondvägg i kakel... De enda rummen som inte har fondvägg är gästrummet och Tv-rummet. Nej, inte tvättstugan heller, och basturummet kommer inte heller få fondvägg ;) 

Titta gärna in till FABRIKEN för att se hur andra tolkat veckans torsdagstema!


Maria

24 kommentarer:

  1. Jag älskar den där ljusa rutiga tapeten ni har! Jag tror jag ska försöka få in nån av tjejerna på rutigt när det är dags att tapetsera om deras!

    Önskar dig en fin dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Oj så många snygga tapeter du har, nu blir jag lite sugen!
    Hade en och annan fondtapet i vår gamla stora lägenhet inne i stan, saknar dem ibland.. Har faktiskt kvar en rulle av den ena =)

    Ha en fin dag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuv känsla det var i ert kök med den tapeten och kökssoffan. Kan tänka mig att det är skönt att slå sig ner där och läsa tidningen. Ljuvligt!

    ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  4. Många snygga väggar hos dig, hemtrevligt och mysigt, jag älskar den bredrandiga tapeten!
    Ha en fin dag!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  5. Snygga fondväggar du har. Älskar tapeter:).
    Jag har också fondväggar i flera rum:).
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Kökstapeten och den randiga tapeten var ju döläckra :) Just randigt tycker jag är så himla fint.

    En fin torsdag önskar jag dej!

    SvaraRadera
  7. Hej min vän.
    Underbara bilder från ert hem.
    Det är si himla fint med fondväggar, det livar upp och man behöver nästan inte hänga upp nåt på dom ju :)
    Hoppas allt är bra med dig min vän.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Som handen i handsken. Jag antar att Fabriken måste ha tänkt på dig när de valde tema, eller hur?! ;-)
    Så många ni har. Har ju sett alla men inte tänkt på dem men när du klumpar ihop dem i ett inlägg så inser man ju antalet. Alla är så fina men min favorit är den randiga i hallen.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Oj vad många fondväggar hos er! Jag gillar den svart/vit randiga (så klart) och den i ateljén är superfin.
    Kramis Suss

    SvaraRadera
  10. Så många fina bilder från ditt hem!
    Vilken fin gammal skrivmaskin du har... en sån skulle jag vilja ha ;)

    Jag ska nu titta efter vad jag missat hos dig under min datalösa tid.

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  11. Grattis på födelsedagen!Hoppas du har en fin dag trots att inte solen skiner som den gjorde förra året:)
    Många snygga väggar där.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  12. Grattis på födelsedagen säger jag med! Många fina fondväggar som ni har! Kram Nilla

    SvaraRadera
  13. Jag gillat fondväggar, modernt eller inte nä det bryr jag mig inte om ;-) tycker en fondvägg är lagom annars kan jag få en känsla av att det blir too much!!
    Snyggt har du det iaf och vågen i köket har jag en likadan ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  14. Vilka fina fondväggar. Vi har det också i tvrummet och matsalsrummet.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  15. Så många fina fondväggar du har! Tycker också det är snyggt att bryta av med en fondvägg, ibland kan ju en tapet blir för mycket att ha på alla väggar!

    Hoppas du har en fin kväll!
    kram fredrika

    SvaraRadera
  16. Superfint överallt. Ha en fin fredag kram Mimmi

    SvaraRadera
  17. Åh vad jag önskar att jag 'kunde ha' en tapet. Jag är hopplös men tröttnar så lätt.
    Men när jag ser det som hemma hos dig så är det så fint!!!!
    Trevlig kväll,
    u

    SvaraRadera
  18. Åh så himla fint ni har hemma.
    Ha fina kvällen, kram

    SvaraRadera
  19. Jättefina fondväggar! Jättekul att se så många bilder på inredningen och detaljerna! Skrivmaskinen är superläcker! Har spanat efter en gammal sådan :-) Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
  20. Så fina fondväggar, tycker det är fint att bara ha en vägg med lite liv i och resten enfärgat,smidigt oxå att bara behöva tapetsera en vägg istället för fyra hihi.
    Ha det så fint.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  21. Härliga fondväggar i de olika rummen, ser mysigt ut!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  22. Fint du har det :)

    Tjuvkikar lite bland kommentarerna och läser en massa grattis? Fyller du år? GRATTIS :))

    Kram!

    SvaraRadera
  23. Det är en njutning att kika in i ditt hem :)kram Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...