söndag 7 april 2013

Söndagsbilden

Veckans söndagsbild...


En bild från lördagen! Fler söndagsbilder hittar ni hos FABRIKEN!


Igår var en sådan där "perfekt lördag". Mysig frukost tillsammans, hela familjen hemma. Skjuts till stallet, jag och Mannen i mitt liv fortsatte in till söta "grannbyn".  Promenad mellan de charmiga husen och en lätt lunch på favoritstället. En snabb titt i fina inredningsbutiken. Allt detta utan att ha varken kamera eller mobil med... till Mannens glädje ;) 
Hemma igen njöt vi av solen utanför fönstren, sippade bubbel och småpratade så länge att jag höll på att glömma bort att färdigställa kvällens trerätters ;) Nä, helt sant var det ju inte... men klockan drog iväg ;) 

Hoppas ni har en fin helg med sol, och slipper snö...


Maria 


23 kommentarer:

  1. Fin bild! Vilken härlig lördag, precis som det ska va':).
    Hoppas du slipper snön.
    Här strålar solen men det blåser kallt.
    Ha en fin söndag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det är ju faktiskt rätt skönt att glömma kameran vissa gånger, man kan liksom slappna av på ett annat sätt!
    Skön dag ni hade!
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Härlig bild och härlig lördag!
    Här har jag varit ute en promenad i skogen lite sol men det blåser.
    Datorstrul så mitt bidrag till fabriken blir väl sent idag... Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Låter som en PERFEKT lördag:)Känner igen mig...min älskling blir också glad när jag "glömmer" kameran någon gång ibland...hihi...

    Fin blogg. Kikar gärna in igen:)
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig dag ni verkar ha haft och det var en väldigt fin och härlig bild det där.
    Ha en fortsatt bra söndag, här ska det bli trädgårsplanering vi har massor att göra framöver eftersom att vi grävt upp runt hela huset
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Fin bild och mysig lördag!

    Önskar dig en fin söndag!
    kram Viktoria

    SvaraRadera
  7. Wow, som alltid en underbar bild!
    Vilken perfekt lördag ni har haft! Det gäller att njuta när dagarna blir som man vill!

    SvaraRadera
  8. Låter som en toppenlördag och jag önskar er en lika toppenbra söndag. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig dag och fin bild! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  10. Låter underbart och väldigt fin bild, kram

    SvaraRadera
  11. Härlig lördag med andra ord:) och vacker söndagsbild! önskar dig en ny finfin vecka..kramizar

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig lördag, låter nästan som den jag o mannen hade. Mysigt att strosa omkring, fika o bara vara tillsammans. Sen äta o dricka gott när man kommer hem, livet när det är som allra bäst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  13. Sådana där "perfekta lördagar" kommer även till oss nu på våren när hockey och alla oregelbundna tider med hockeyn är slut för säsongen...
    Låter som en härlig lördag ni har haft och visst är det skönt att få lunka hemma en söndag
    Husdjur, ja vi får se hur det blir...
    Ha en skön start på veckan
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  14. Låter som en sådan helg man behöver för att hämta kraft inför veckan! Mysigt!
    Härlig bild!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig dag det låter som! Här har vi byggt koja idag i solen (!) som faktiskt var framme!

    Kram susanne

    SvaraRadera
  16. Oj, vad roligt att du hittade till min "gamla" blogg Maria! :)

    Här inne har jag inte varit på länge... har lite läsning att ta igen, mysigt!!

    Många Kramar Marie

    SvaraRadera
  17. Underbara ranunkler, jag älskar dem. Härligt med bubbel och en mysig stund med mannen. Kram

    SvaraRadera
  18. Härligt med promenad och lite mys med mannen!
    Ha en fin kväll nu och mys på ni.
    Kramar jennie

    SvaraRadera
  19. Vacker Bild! Känner igen det där med att bloggen och fotandet kan ta lite för mycket tid, fniss :))) Sippande bubbel - myspys :))

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  20. ha,ha..gillar din kommentar om mannen och det ständiga fotandet...

    KRAM
    Pernilla

    SvaraRadera
  21. Låter perfekt! Ingen är så nöjd som min man när jag glömmer kameran ibland ;)

    Härligt Maria!!

    KRAM och ha en fin början på veckan

    xoxo

    SvaraRadera
  22. Underbart med såna dagar... Livskvalitet! Hoppas söndagen blev lika härlig!
    Kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...