onsdag 17 april 2013

Två halsband till

Två nya halsband!


Detta i beige/grå/rosa nyanser. Snäckskalspärlor, glaspärlor och metalldelar i silverfärg. 


Länkat i lång modell. Ett vår-somrigt halsband med symmetri.


Det andra går mest i rosa. Blandade glaspärlor. 

Pudriga toner av rosa med vitt och transparent. Långt och länkat med ovaler i silverfärgat.

Ett mer "livfullt" halsband, tack vare de olika pärlorna "huller om buller". Samma typ som de två tidigare som ni kan se HÄR och HÄR

Personligen gillar jag mest långa halsband. Vad gillar ni för typ av halsband? (Om ni ens gillar halsband? ;)


Maria

19 kommentarer:

  1. Vad du jobbar på i din verkstad! Jag gillar halvlånga halsband, vill att blickarna ska falla lite längre upp. Beror på vad man har för kläder också. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jättefina halsband! Duktiga du. Jag gillar halsband, men har inte på mig det så ofta, synd egentligen.
    Ha en fin dag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Älskar halsband i alla former. Vilken längd, maffiga, enkla beror helt på vilken outfit halsbandet ska matcha. Underbara halsband du gjort, gillar färgerna. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Ännu fler fina halsband! Vad du är duktig och produktiv! Ha en bra dag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Så fina halsband.
    Om du ska sälja någon gång vad kommer du ta för pris på dem?
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Du gör så fina halsband! Jag gillar alla möjliga halsband, både korta och långa.

    Kram viktoria

    SvaraRadera
  7. Så fina halsband igen! :-)
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Duktig du är!!
    Gillar dina halsband jättemycket!! Håller med dej..jag gillar också långa halsband!
    Önskar dej en fortsatt mysig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Fina du är så duktig :) kram Diana

    SvaraRadera
  10. Så fina saker du gör, jag älskar långlånga halsband eller helt korta, passar bäst på mig tycker jag.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Så fina, duktig du är :-)

    SvaraRadera
  12. Underbara båda två men det sista gillar jag aning mer :)Trälådorna i förra inlägget är ju bara för härliga, vilka viner har dessa lådor? :)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Så fina halsband jag gillar halsband jättemycket - lätt chans att förändra en klädsel eller stil!

    SvaraRadera
  14. Somrigt till tusen! Jag har precis börjat tycka om att använda halsband igen... hittills har det blivit långa halsband. Snyggt tycker jag :-) Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  15. Va duktig du är! Riktigt somriga skapelser!
    Jag gillar nog långa halsband mest... har dock varit inne i en "halsbandslös" period nu sen Moltas kom (han älskar att dra i dem...). Men nu är det nog dags för lite mer smycken igen!
    Och du! Tack för värmande och fina ord om vårt husfix för ett tag sen. Va glad jag blev! :)
    Stor kram.

    SvaraRadera
  16. Så fina smycken du gör :)
    Jag är som Jessica ovan, med en liten hemma så har halsband bara varit i vägen! Antingen om han drar i det eller så har jag väl otur och fastnar i bildörren eller nåt! Men nu har jag ju börjat jobba lite igen och då har jag på mig halsband, korta som långa, lite beroende på outfit!
    Hoppas du har haft en härlig dag...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  17. Duktig du är! Så fina halsband du gör!
    Håller med jag gillar de långa, kram Suss

    SvaraRadera
  18. Vackra...vi hade en period för några år sedan då vi hade en massa tjejträffar där vi åt gott och tillverkade massor med halsband..riktigt roligt det där .

    Själv gillar jag långa halsband..

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  19. Jag gillar långa halsband med dock inte för stora. Jätte fint! Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...