söndag 28 april 2013

Söndagsbilden

Veckans söndagsbild...


En bild på mig själv... en bild från maj 2012, då jag och Mannen i mitt liv hade ett dygn i Stockholm med avkoppling och god mat... Sånt som jag rekommenderar alla att göra på tu man hand, om man har möjligheten!
Just nu ser jag fram emot min födelsedagspresent, ett dygn i Stockholm med lunch på Fjäderholmarna, middag på Söder eller Gamla Stan, drinkar på Gondolen, natt och frukost på Sheraton... tillsammans med den där viktiga personen i mitt liv... 

För fler söndagsbilder, titta in till FABRIKEN


Maria


16 kommentarer:

  1. Fin bild på dig Maria! Jag håller med att det är viktigt att ta sig tid för varandra. Vi åker snart iväg och det ska bli så kul. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Hallo där snygging, vilken fin bild på dig! Mysigt med en helg på tu man hand. Önskar att det fanns en större plånbok så att man kunde unna sig mer sånt... Viktigt med tid för sig själva. Ha en fin söndag, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Fin bild! Och så mysigt att ha den helgen att se fram emot!

    Önskar dig en fin söndag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Fin bild! Visst är det underbart att ibland komma iväg på tu man hand och hinna prata och umgås. Hoppas att du får en fin söndag. Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Fin du är :) vi bokar in en date när jag har kommit hem kram Diana

    SvaraRadera
  6. Jättefin bild på dig!
    Jag håller med dig om att det är guld värt med dygnsutflykter på tu man hand. Mannen min och jag hade en sån i november, och jag hoppas att vi får till en igen senast i höst.
    Kram till dig.

    SvaraRadera
  7. Fint! Och utflykt på tu man hand, så välbehövligt!

    SvaraRadera
  8. Fina Maria, de där stunderna man får tillsamans är guld värda. Jag o mannen åker upp till Stockholm på fredag o kommer hem på söndag, utan ungdomar..Nu ska jag på bloggdagen på lördagen men vi ska ha en mysig fredag tillsammans. Ha en skön söndag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Verkligen en snygg bild! Vad härligt att bara vara på tu man hand. Här har vi inte varit det på 9 år tror jag. Sedan dottern föddes.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  10. Fint och avslappnat :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  11. Vilken fin bild på dig Maria! Förstår att du ser fram emot den helgen, lät galet mysigt!
    kram helena

    SvaraRadera
  12. Så fin du är Maria. Ser ut att ha det riktigt bra där. och den helgen som du beskriver låter inte helt fel:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  13. Visst är det viktigt att få vara tillsammans på tu man hand...
    Fin bild på dig!
    Hoppas du haft en härlig helg...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  14. Hej fina du!
    Visst skulle alla behöva åka iväg på tu man hand så där ibland och bara få vara ett par och få sitta i lugn och ro och få äta och dricka och njuta.
    Härligt att ha en sådan helg att se fram emot igen.
    Ha en fin kväll nu.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  15. Vad trevligt att se en bild på fina bloggerskan. Ha en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  16. Älskar hur ni njuter av livet och varandra!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...