onsdag 18 november 2015

Tack...

Tack...


Tack för alla fina ord och hälsningar som ni lämnat både här på bloggen, Facebook, samtal och sms...  

Det är en påtaglig tystnad och tomhet här hemma, det är verkligen något som saknas... Jag vet ju att den värsta saknaden kommer att lägga sig...  
Läget känns "okej" och jag är glad att jag har så många fina människor runt mig som betyder mycket. Familj, vänner och kolleger. Det är till stor hjälp, när man känner sig lite "nere". Så har jag nog världens bästa jobb just nu, också. Vem blir inte uppmuntrad av ett gäng härliga 1-3 åringar som sprudlar av energi och livslust!? ;) 

Tack för att ni finns... 



Maria


5 kommentarer:

  1. Åhhh förstår att det måste vara hemskt, tur du har små goa barn omkring dig. Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åååååh, kära du... såg nu. Kramar från oss på Finaste...

    SvaraRadera
  3. Åh, beklagar verkligen!! Vet precis vad du går igenom,så tufft. De "små" liven betyder verkligen så mycket mer än vad man hade kunnat ana från början.

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...