torsdag 26 november 2015

Feeling better...

Snart mitt gamla vanliga "jag" igen :)


Vila, Tv-play, soffhäng, myspys med lilla vovven och lite julmusik.  Kanske kan det vara bästa medicin när hälsan sviktar? ;) 

Vaknade härom natten av att det kändes som att någon tryckte något över mitt bröst, som att någon ville trycka ner mig i sängen, typ... Kanske var det kroppens reaktion på att det varit lite mycket nu. Lite F Ö R mycket? Kände mig febrig och irriterad i ögonen också, så kanske det var en infektion som spökade också!? 
Nu känns det i alla fall bättre efter "medicinen" som jag skrev om i början ;) Saker och ting börjar också läggas på plats, jobbiga saker känns lättare... Nu är jag bara så pirrig och lite, lite "normalt orolig" kring den ljuvliga hemligheten... 


Med lite frisk luft som ger mig rosor på kinderna
 och lite smink på, så är jag nog snart mitt alldeles gamla vanliga "jag" igen ;)


Maria 

7 kommentarer:

  1. Skönt att du känner dig bättre! Det är viktigt att lyssna på kroppen som du har gjort och ta det lugnt när det blir för mycket. Var rädd om dig! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Usch! Du, det där med trycket lät INTE bra! Var rädd om dig! Skönt att höra att det går åt rätt håll i alla fall!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Skönt att du mår bättre. Jättekramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Oj vad händer? Något ljuvligt o pirrigt låter bra vad det nu är? Men tryck över bröstet låter mindre kul- Kram

    SvaraRadera
  5. Oj Maria vad är det för en hemlighet!! Skönt att höra att du känner dig bättre!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Skönt att du mår bättre. Att lyssna på kroppen är super viktigt. Va rädd om dig.

    Önskar dig en mysig första advent😊

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  7. God förmiddag vännen!
    Tänk som kroppen reagerar när det blir för mycket av allting. Hoppas att du mår bättre och att du tar det lite lugnt. Vissa saker kan man iof sig inte styra, men det man kan, får man försöka dra ner på, om det nu är möjligt!
    Önskar dig en fin dag! Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...