fredag 17 juni 2011

Trädgårdsbod

Jag har ju en romantiserad dröm om en gård med uthus... Tror ju att jag är en lantmänniska, trots att jag numera vet att jag nog faktiskt är mer en storstadstjej. Men, men... uthus vill jag ändå ha ;)
Har ju upptäckt nöjet med att påta i trädgården även om jag inte vill utge mig för att vara kunnig på området.
En trädgårdsbod att kunna förvara krukor och redskap m.m i vore ju inte helt fel.
 Här hittade jag dessa inspirerande bilder!




Bilder: Countryliving


I detta fall har man använt ett garage och inrett som trädgårdsbod. Smart! Nu tror jag inte Mannen i mitt liv blir så glad om jag ockuperar garaget till detta...  Men snyggt är det! Och får jag någon gång ett uthus så vet jag hur det ska se ut inuti.


Ha en underbart skön fredagkväll!

Maria 

2 kommentarer:

  1. Snygga bilder! Du kanske har chansen att lägga beslag på garaget nu när ni bygger nytt!

    SvaraRadera
  2. Tack för din mysiga kommentar, hos mej!
    Du är välkommen häråt igen!
    Ha en fortsatt mysig fredagskväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...