fredag 10 juni 2011

Skolavslutning och klänningsfynd!

Idag har vi firat skolavslutningar! Alla fyra döttrarna fick sommarlov idag. Svärföräldrarna kom tidigt imorse, för att vara med. Sen firade vi med att luncha vid Åkanten inne i "Lilla storstan". Riktigt mysigt och trevligt. Innan det var dags för svärisarna att åka hem till Dalarna, hann vi med ett besök i den pampiga domkyrkan.
När vi vinkat av dem, tog jag en liten shopping. Mannen i mitt liv fyller år på söndag. Dags för födelsedagspresent alltså! Av en händelse så råkade jag fynda en klänning till mig också... Halva priset i favoritbutiken MQ. Visst är den snygg!? ;) :)


Jag är väldigt svag för just klänningar. Så kvinnligt och snyggt! För att citera Lena Ph i en intervju: "Jag har jädrigt många klänningar". I min garderob finns 40 stycken! ;) För mig är det "jädrigt många", hur många Lena Ph har, vet jag inte ;)

När jag kom hem låg det senaste traderaköpet i postlådan. En
"farfarsklocka",också kallad "sköterskeklocka". Helt ny  för 59:-




Fynd, va? ;) Gillar den antika looken.

Ha de gott i sommarvärmen!


Maria



1 kommentar:

  1. Oj, 40 klänningar det är inte illa det. Nu har det kanske blivit några fler, det är ju 2012 nu. Den är väldigt snygg klänningen du fyndade och klockan med.
    Kul att läsa några av dina äldre inlägg.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...