söndag 5 juni 2011

En tur i luften


Idag tog vi en liten tur i luften; Mannen i mitt liv, minstingen och jag. Det är ju inte fullt lika enkelt som att ta en tur på sjön direkt... Det ska skrivas och lämnas in färdplaner och beräknas vikt, bränsleåtgång m.m, så det krävs en del planering. Men idag hade vi i alla fall planerat in att åka till L-a, där vi har släkten. Sagt och gjort. Vi lämnade flygplatsen i U-a strax efter kl 12. Och ca 45 minuter senare kunde svärfar plocka upp oss med bil på flygplatsen i L-a.
Efter en god lunch  med efterrätt och kaffe så var det dags att bege sig hemåt under eftermiddagen.

Piloten ( Mannen i mitt liv ) tankar planet innan avfärd.
Vy över min "barndomsstad"

Det var en annorlunda men trevlig eftermiddag! Med bil, gör man inte den vändan över lunch, sådär ;)

Ha de gott!

Maria

4 kommentarer:

  1. Det var ju spännande. Skulle nog vara lite rädd, men kanske tjusningen skulle komma när man sitter högt uppe i det blå !
    H a det bra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Såå underbart..att bara kunna flyga iväg sådär!!..hihi
    Verkar som om ni haft en underbar dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Man kan ju tro att vi bor i Australien, Shit vad häftigt! Kram.

    SvaraRadera
  4. Haha, ja Pia, det är nästan så man får den där "Doktorn kan komma-känslan" Men varken jag eller mannen jobbar ju inom sjukvården... ;)

    Rädd är jag inte, jag litar på mannen :) Däremot så ÄLSKAR jag inte om det blir gropigt... ;)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...