torsdag 30 juni 2011

Summersale

Igår var jag och minstingen in till Lilla Storstan en snabbis.
Fyndade en vit enkel klänning. Ja, jag vet... jag behöver ingen  mer klänning ;) Men faktum är att jag funderar på om jag ska korta av den till ett linne istället? Kortas av behöver den i vilket fall, då den är för lång, för att vara kort, på mig, som bara mäter styvt 161 cm över mark.
Träskorna eller  "Clogs", som det verkar heta nuförtiden, har jag fyndat på nätet. Låg i postlådan igår. Perfekt att bara "hoppa i" när man ska ut i trädgården eller så.


Bäst att njuta av solen, imorgon skulle det bli regn...

Maria

2 kommentarer:

  1. Regnet har redan..kommit hit..tyvärr!
    Tycker att klänningen var jättefin..hmm..skall du verkligen ta av den?..hihi
    Hur som helst...önskar dej en fortsatt härlig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Snygga shoppingfynd du har gjort!
    Tack för söt kommentar "hos mig", jag blev glad ska du veta!
    Ha en skön helg,
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...