måndag 13 juni 2011

Kraft och energi

Tänk vilken ork och energi man har, när man tycker att något är roligt. Har jobbat hela dagen på mitt jobb, till klockan 17:30.
Hem en liten vända, sen tog jag cykeln bort till tomten. Mannen i mitt liv och yngsta dottern var redan där och jobbade för fullt. Mannen med motorsågen och dottern drog undan riset. Jag bjöd på lite fika, sen körde jag igång med att dra ris jag med. Riktigt kul faktiskt. Känner mig säkert rätt mör imorgon... Men det är då det. Nu känns det helt okej, kanske på grund av att man vet varför man håller på med det man gör ;)  Tanken på min kommande porchswing kanske hjälper till att hålla energin uppe?  ;)

Bild: porchswings.com


God kväll på er!

Maria

5 kommentarer:

  1. När det är roligt så orkar man hur mycket som helst. Motivation är ett kraftfullt ord och du är stark och motiverad. Snygg gunga!

    SvaraRadera
  2. Skön känsla det där.:-)
    Härlig gungsoffa.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad roligt att du kikade in och att du skrev också. Man blir ju så glad!

    Så ni har byggt nytt och ska bygga nytt igen? Vi har tittat på varandra emellanåt, jag och min sambo nu under byggtiden och sagt "aldrig mer" haha. Men samtidigt har det varit så roligt. Vi har aldrig bott i hus innan och börjar med att bygga nytt, vilket inte har varit det allra lättaste. Det sägs ju att man ska bo i minst två hus innan man hittar drömhuset eller vet vad man vill ha. Samtidigt är begagnat inte heller gratis och det allra lättaste i och med ev stora renoveringsprojekt så därför valde vi att andra får göra jobbet åt oss. Det känns skönt! Vi är otroligt nöjda med våra snickare som tur är.

    Hälsningar Josefin

    SvaraRadera
  4. Gillar också allt som gungar, från hängmattor till gungstolar. Riktig meditation är det! Tänk sen när du kan gunga på din porch!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...