måndag 27 juni 2011

Sol och värme!

Ja det verkar som att värmen är tillbaka idag! Solen skiner för fullt!
Nu hade jag gärna haft semester... Men det är bara fem dagar kvar att jobba nu! Sen fem veckors semester. Semester och semester... jag har nog att göra... ;) Rensa i  skåp och förråd bland annat. Men lite vila blir det ju i alla fall, jag har behöver ju inte gå upp kl 5:17 vissa morgnar...
Men nu får jag njuta av solen på jobbet. Har ju turen att få vara ute mycket!


Snygga solisar från Odd Molly.
Bild via campadre.se






Ha en skön dag i solen!

Maria

2 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Låter underbart att du har såå härligt väder!!
    Önskar dej också en underbar dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. jo, idag fick vi verkligen njuta av solen! Njut av din kommande semester också!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...