söndag 26 juni 2011

Where ever I lay my hat...

... that´s my home...

Kanske är det så?


Nu har jag i alla fall kommit hem från midsommarfirandet i Dalarna. God mat och många glada skratt blev det. Kära återseenden med släkten. Kommer snart att återvända för en veckas semestrande.
Hattasken efter min farmor har också äntligen kommit hem till mig, på plats bredvid den gamla resväskan som jag fått av min kära syster. Hatten som jag köpte till hattparaden vi hade på jobbet, får ligga bredvid.
I resväskan trängs en massa cd-skivor som man aldrig spelar...
I hattasken tänker jag nog lägga alla vykort och julkort, som jag sparat genom åren.

Nu väntar pizza med hela familjen samlad.

Maria

1 kommentar:

  1. En ljuvlig hattask du fått... Den är ju som ett smycke.
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...