onsdag 8 juni 2011

MEN MARIA !!!

... har du köpt en gammal nummerskylt???? Nu får du väl ge dig?
Ja, så sa han, Mannen i mitt liv. Mitt i pizzaätandet fick han syn på mitt senaste traderaköp, som landade i postlådan idag. Helt riktigt. En gammal nummerskylt från en bil!


Säljaren hade ropat in den på auktion en gång, i en låda med saker, för över tjugo år sen, och nu hittat den i samband med vindsstädning. Och då fick den gå på auktion igen. Så nu står den på hyllan tillsammans med den gamla bälgkameran. snyggt, tycker jag i alla fall.
Själv försökte jag "smickra" mannen med att det ju faktisk var en födelsedagspresent till honom... (Eller hur??? ;)) Nja, han undrade om han kunde byta den till något annat? (Skulle inte tro det, va? ;) ) Han veknade i alla fall, när han fick höra att den kostade lååångt ifrån så mycket som en halv sjöflygplanslektion ;)

Nu är det strax dags att krypa i säng!

Maria

2 kommentarer:

  1. Bara så underbart allt ihop! Kram!

    SvaraRadera
  2. Klart man måste ha en nummerplåt! Så snyggt!
    /Kram Victoria

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...