fredag 27 maj 2011

fredagsfrukost



Fredagmorgon och lite sovmorgon. Så skönt efter flera tidiga morgnar på rak. Passat på att frukostmysa med yngsta dottern.Och bläddrat än en gång i senaste "Lantliv"! Gillar verkligen den tidningenRegnet strilar utanför fönstren och det är riktigt grått. Undrar när sommaren tänker komma sådär på riktigt? Med både sol och värme? Undrar också när det kommer att fungera även för mig att lämna kommentarer på era bloggar???? Känns riktigt trist, faktiskt, att inte kunna svara på sina kommentarer man fått på sin egen blogg ens! Sett många som har samma problem och bett om hjälp i "HJälpmenyn", men inte fått några svar... Hoppas det löser sig snart. Känns ju väldigt inaktivt att ha det så här!! :(
Nu ska jag fixa iordning mig för en dag på jobbet.

Ha en bra fredag!

Maria

3 kommentarer:

  1. Nä, de har verkligen ställt till det på blogspot. Helt hopplöst är det ibland.
    Vilken snygg kopp. Sådana skulle jag vilja ha.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Kul att du vill vara med i min utlottning!
    Låter skönt med lite sovmorgon och "Lantliv".

    Verkar som om Blogger har ordnat upp sig nu....

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Jag har också haft en massa strul med mitt blogger-konto. Har inte kunnat blogga ordentligt på flera dagar. Men det har faktiskt maken fixat nu!
    /Kram Victoria

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...