söndag 1 maj 2011

Inredningsbloggar och vanlig människa ;)

Jag har förstått att de finns de som tror att "Inredningsbloggare" alltid har fint hemma... Jag kan ju bara tala för mig själv. NEJ, det är inte alltid 100% ordning och städat och fint hemma hos Wiker! Jag misstänker att det finns fler inredningsbloggare som har det lika... I min blogg vill jag ju kunna inspirera människor med bilder. Men även dela med mig av tankar kring vardagslivet. Så nu blottar jag mig och min familj, ordentligt! Här kommer bilder på hur det faktiskt kan se ut (ganska ofta tyvärr...) i det ena badrummet, där mina döttrar oftast håller till.  Inga inspirationsbilder, direkt. Men vardagsbilder. Förlåt mina döttrar, dessa bilder är inte till för att hänga ut er ;)
Men på torsdagkvällar är det (nästan)alltid städat och fint, för då städar Wikers.




Lägger upp de i svatvitt, så kanske det kan se konstnärligt ut i alla fall ;)
Tack till Henrietta för inspirationen till detta inlägg! ;)

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...