lördag 7 maj 2011

Att sätta ord på inredningen...

... eller rättare sagt i inredningen, är något jag gillar.

Hos oss finner man ord och texter lite här och var.
Några exempel är ordet "avkoppling", som jag målat på väggen ovanför det ena glaspartiet i vårt uterum. Tycker att det ordet passar väl in på vad rummet används till!
I trädgårdssoffan finns två kuddar med orden "Glädje" och "Harmoni". Det är just vad trädgården skänker... (Åtminstone när den är " i ordning" ;) )
På sängen finns också två kuddar med ord på. Två ord som det finns massor av i mitt liv. Nämligen "LYCKA" och "KÄRLEK".


Maria

1 kommentar:

  1. Jag har förlängesedan förstått att det är vad som gäller hemma hos er. Härligt att läsa och se, håller med om vad trädgården ger just när den är i ordning!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...