fredag 6 maj 2011

Gammal sax och Irish coffee

Mannen i mitt liv hade ett ärende till Norrtälje på eftermiddagen. Jag var inte sen att hänga på. Det finns ju några mysiga inredningsbutiker där... Hittade en liten nyöppnad butik, också, som sålde kläder från märket Cream. (Cream har en hel del mysiga plagg.)
Minstingen och en av de äldsta döttrarna följde med och det blev en mycket trevlig eftermiddag. Vidare värst många inköp blev det inte. Fyndade en gammal sax på "Mormors prylar" (second hand). Den var märkt "KJ ERIKSSON MORA".  Dalkulla som jag är så slog jag till på den. Nejdå... inte alls därför, jag har redan en gammal sax i modell mindre som jag hittat ute,(halvt nedgrävd) i min barndom. Så nu fick den lite sällskap. ;)
Jag köpte en blå duk också till vårt uterum, på en butik som heter "Spriida".


Nu njuter jag av en Irish... Det är man väl värd när man sätter igång att frosta av frysen, en fredagkväll?
Ha en bra fredagkväll!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...