tisdag 3 maj 2011

Tisdagsmys på stan och bokstaven "M"

Idag tog jag och minstingen en runda på stan. På inköpslistan stod: pressarfot för dolt blixtlås, skor (som jag ringt och lagt undan på fm, då det bara fanns ett par i rätt storlek)och topp till minstingens kommande skolavslutning. När allt på listan (plus ett besök på tygaffärn) var avklarat, tyckte minstingen att vi skulle ta en fika. Sagt och gjort! Espresso House med kaffe och fullkornsmuffins med morot och cream cheese, för mig och festis och kladdkaka med vispgrädde för minstingen. Riktigt gott var det. Kan rekommendera deras muffins från eget bageri.
Sen var det dags att hämta paketet med bokstaven "M", gjord av plåt, som jag köpt på nätet. Riktigt nöjd med den är jag! Gillar bokstäver och ord i inredningen. Placerade den på en hylla som sitter ovanför TV´n. Till vänster om "M" står den vackra karaffen med bokstaven "W" (för Wiker) ingraverad. Arvegods från mannen i mitt liv´s morföräldrar. Till höger något modernare karaffer från Eva Solo. Vackra de, med...

Maria

4 kommentarer:

  1. Och jag gillar också bokstäver!

    SvaraRadera
  2. Låter som ni haft en mysig eftermiddag.

    SvaraRadera
  3. Ja, vi hade en riktigt mysig eftermiddag!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...