onsdag 18 maj 2011

Trädgårdskonst!

I flera år hade jag en tanke om att skaffa en gammal cykel att ha i trädgården. "Vad SKA du med den till?!" Undrade förstås Mannen i mitt liv...  "Jo, jag ska hänga blommor på den, svarade jag".
Tiden gick, ingen gammal cykel införskaffades. Till vissas glädje... Men så en dag kommer min svärmor och frågar sin son, om han inte ska ha sin gamla cykel, som han ärvt en gång för lääänge sen, efter sin mors morbror. VA??? Har han en gammal cykel?? Såklart han inte berättat det... Jo, vi vill gärna ha den här hos oss! svarade jag innan Mannen i mitt liv hann uttala sig. Så nu hänger den på garageväggen. Med blomkorg på pakethållaren! Trädgårdskonst, tycker jag!!! Och Mannen i mitt liv, han  håller nog med, för det var han som fäste upp den... ;)

Trevlig kväll!

Maria

3 kommentarer:

  1. Hur kul som helst! Orginellt och tufft! jag gillar ideén.

    SvaraRadera
  2. Hej maria! Vill tacka för fina ord om min blogg, det värmer =) Cykeln passade ju helt perfekt där den sitter! Håller med de föregående, rolig ide. Kram jessica.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...