måndag 16 maj 2011

Drömmen om Amerika...

Ikväll har jag satt på vår/sommarklädseln på sofforna. Från rött till beige-vitrutigt. Ljust och fint blev det. Perfekt med IKEA´s Ektorp. Bara att byta efter tycke och smak. Eller efter årstider... 


Det nya kuddfodralet som jag beställt från
House of Linnéa kom passande nog med posten idag. Snyggt! Gillar texten:
"Drömmen om Amerika" och motivet, som föreställer en biljett:
Göteborg - New York.  Passar utmärkt tillsammans med stjärnkudden som jag själv sytt.



Fortsatt Trevlig kväll!

Maria

4 kommentarer:

  1. Så himla fint! Jag gillar Dalahästarna!

    SvaraRadera
  2. Tack Pia! Gillar också de kuddarna. Dalahästarna är en skön kontrast till de USA-inspirerade kuddarna!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Den nya kudden passar perfekt hos dig!
    /Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...