söndag 1 maj 2016

1:a maj och månadens inlägg

Ny månad. Och kanske en av de bästa?!


Första maj bjöd verkligen på härligt väder! Och igår... Vilken härlig dag vi fick! Och kväll med för den delen! En sådan där perfekt, nästan magisk dag på tu man hand... 

Men det återkommer jag om imorgon. Idag är det dags för "Månadens inlägg". För april månad. Vilket inlägg fick då mest uppmärksamhet under april?

Det HÄR inlägget fick överlägset mest uppmärksamhet! En lördagsoutfit i blått. Kan inte låta bli att undra lite varför just det inlägget fick sådan stor uppmärksamhet? Jag är ju inte mycket för att visa mina outfits. Kanske just därför? Inte vet jag, men så blev det i alla fall. Tanken är att dessa plagg ska följa med i resväskan om några veckor, när det är dags att besöka landet "over there" igen! 

Hoppas ni fick en fin Valborg! Mer om vår dag kommer alltså imorgon, för den som vill ;)



Maria

7 kommentarer:

  1. Blått är så snyggt, lite trendigt med blå outfits det var kanske därför du fick många besökare, eller för att du har så bra smak i både kläder och inredning. Kul hur som helst.
    Jag ser fram emot att läsa om er mysiga Valborg.
    SÅ söta dina kungsängsliljor är, och de är återkommande år från år.
    Vi har haft en bra söndag, och nu väntar jag bara på att få op överstökad och att allt ska gå bra på tisdag.
    Stor kram till dig min fina vän

    SvaraRadera
  2. Å vilken härlig dag idag :))
    Snygg blus, har ju en likadan jag ;-)
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hehe, ja ibland undrar man vad det är som lockar! Men det är ju alltid lite extra kul att se outfits på en som sällan läggerut det... ;-)

    Så spänd på att få se dina bilder från din Sista April! Nästa år måste du åka till Uppsala! ;-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Ja bästa tiden på året börjar nu. Söta kungsängsliljor och fin blus.

    SvaraRadera
  5. Håller med om att vi har en underbar tid framför oss. Åh, har dina kungsliljor redan slagit ut, mina är på G och kanske slår ut i veckan nu när den ska bli vårlik och varm.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  6. Kungsängsliljor är så himla fint. Måste kolla om mina blommar.. ha en bra dag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Skönt när vi har allt framför oss.
    Fin outfit på snygg tjej, ser ingen annan förklaring :)
    Kram Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...