fredag 27 maj 2016

I´m in love!!!!!!!!!

Ojojoj... vilket ställe!


Jag har ju varit förälskad i New York, sedan jag var där första gången. Nu är jag nyförälskad igen! Denna gång i Newport, där vi är just nu. Vilket fint samhälle!

Och vilket helt underbart hus vi bor i! En dröm för en sådan som mig, som tokgillar New Englandstilen! Kolla porchen.... 

Detta Bed and breakfast är verkligen en pärla! Ett guldkorn! Och samhället... Vi hade en mycket trevlig kväll igår och vi åt Lobster roll, så klart! ;) 

Det får bli ett nytt, längre inlägg, från Newport när vi är hemma igen. Ville bara att ni skulle få en liten glimt...



Maria



6 kommentarer:

  1. Ja, det ser ut att passa dig rätt bra!!

    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Men guuud så fint! Förstår att du trivs!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar miljö!
    Tack för att vi får följa med på er resa och se allt det fina!
    Kram

    SvaraRadera
  4. woow,vad fint... underbart... kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...