torsdag 5 maj 2016

En självklar "coffee-table-book" i vårt hem

Jag hängde nästan på låset...


Eller på "klick-köp-knappen" kanske man kan säga ;) Snabb var jag i alla fall att beställa den nya fina boken.


Kristina Lindhes fina bok om Lexington-living. Jag hade läst i vintras att hon skulle ge ut en bok om att leva med Lexington. Har hållit lite koll och när den skulle komma ut den 3:e maj, så klickade jag hem den så jag fick den igår. 

Än så länge har jag bara hunnit snabbkika lite i början, på bilderna. Men det finns säkert mycket fint att inspireras av, många tips för en som jag som gillar och inspireras mycket av New Englandstilen och Lexington-living. Längtar till vår resa, och hoppas få med mig lite egna fina bilder hem från den amerikanska östkusten... 

Så ett fint boktips till er som gillar samma stil som jag... Köp "Living with Lexington" :)

(Och nej jag är inte sponsrad. TYVÄRR! Hade gärna varit det ;)  



Maria

4 kommentarer:

  1. Så fin bok. Låter som en härlig helg i förra inlägget även om det var usel service (så synd) tur att det inte förstörde er helg. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hej heeeej!
    Men åååå vilken fin bok! En sån vill jag me ha...;)
    Å vilka superfina tavlor du satt upp i hallen..
    å så dreglar jag över fjäderhplmen-bilderna...
    Ska nog lura med mig M dit då vi ska upp i Juni...
    Men jag tror vi skippar den där restaurangen...;)

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Åh fin bok! Ska bli spännande att följa er resa! Om ett år åker vi o firar vår dotters graduation o funderar på att kombinera med en v på östkusten. Vet inte hur långt upp ni tänkt åka? New York lockar mig inte så mycket men däremot den fantastiska naturen uppåt. Å äta hummer! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...