torsdag 19 maj 2016

Nya vita sneakers till resan


Så var det det där med skorna...
Sköna skor, som också "måste" vara snygga när man åker till landet "over there". När man ska traska gata upp och gata ner, både east och west, på Manhattan. 

Jag ville gärna ha ett par helt vita, som passar till alla kläder jag ska plocka ner (och det blir väl som vanligt för många plagg? ;)  i väskan. Och valet föll på ett par sneakers från Nike. (Köpte de i butik hos Stadium, men hittar de inte längre på hemsidan. De heter i alla fall Nike Rosh...nånting)

Det är alltså inga "riktiga träningsskor" som jag köpt, utan ett par sneakers som ändå är långt ifrån så där platta som "traditionella" sneakers typ Vans och Converse... Har gått lite inne i dem, och de känns riktigt sköna. (fick ju veta att det går superbra att gå mil med flippisar också, så jag behöver nog inte oroa mig ;) Och så är de i mesh också, och så de bör vara rätt luftiga, om man blir varm om fossingarna.  

Jag vet att det var ett par som ville se vad jag köpt, och här är de alltså! Tillsammans med en rosa lite tunnare mjuk tröja, som också kommer att packas ner i väskan. Perfekt att matcha med både kjol och jeans till skorna, för en lite sportig look ;) 

Så varsågoda, ni som ville ha tips på sköna och snygga sneakers. 



Maria

10 kommentarer:

  1. Väldigt snygga skor du shoppat Maria. Tröjan också.. rosa är ju aldrig fel Ha Ha! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Så snygga! Vitt är ju så "inne" nu:). Jättefin tröja också, tror det var den jag stod och höll i går (är den från Bondelid?):)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jamen tack! De där var ju supersnygga! Måste försöka spana in dem! Bäst att ringa runt till Stadiumbutiker då. För här i vår lilla håla finns inte direkt nån sån butik!

    Och tröjan var förstås också jättefin!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Skitsnygga rent ut sagt! De där kommer bli perfekta over there...
    å jag är sååå avis...taaaaa miiiiig meeeeed... jag vill teeeebaks....;)

    Så fnissar jag åt att du kommer packa med för mycket... sån är jag med...
    Precis som att man tror att man inte kommer köpa ett endaste plagg där...hihi...

    å precis som du röstar jag på att K ska ta den mönstrade tapeten.. men jag håller tyst för att det ska bli hennes val...
    Har ingen lust att göra om om ett halvår...;)
    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera
  5. Alltid lika spännande när det ska packas inför resor... Snygga sneakers, hoppas de blir sköna att gå i. Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Vilken trevlig blogg. Glad jag hittade hit. Nu följer jag dig och "hänger på" dig till New York. Ska bli trevligt :)

    SvaraRadera
  7. Tyckte tröjan var jättesöt! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  8. Nice :-) Det är viktigt att ha bekvämt på fötterna när man ska traska långt och gärna får de vara snygga också ;-)
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Vilken underbart härlig rosa tröja, ser jättemjuk ut och lagom varm. Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Vilken underbart härlig rosa tröja, ser jättemjuk ut och lagom varm. Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...