onsdag 18 maj 2016

Vad jag behövde denna lill-lördag.

Onsdag, mitt i veckan! Även kallad "Lill-lördag" 


Den dag som jag slutar tidigast. När jag kom hem och vittjade postlådan hittade jag ett par nya inredningstidningar. Oh, yes... 

Inredningstidningar är min last. Att öppna ett frasigt färskt nummer... Idag mer välkommet än andra gånger, då jag känner mig en bra bit ifrån 100% pigg just nu. 

Jag gjorde mig en kopp kaffe, tog en liten bit av den där ananaskakan som jag bakade i måndags och så slog jag mig ner i tystnaden i soffan en stund. Bläddrade i den ena av tidningarna (sparar den andra till ikväll, kanske tar ett "vanligt" bad och läser den där?) och njöt av ensamheten ett slag. 

Precis vad jag behövde denna Lill-lördag!


Maria

6 kommentarer:

  1. Precis vad man kan behöva faktiskt. Kakan ser väldigt god ut. kanske jag bakar den till studentfesten. Ananas är tonåringens favo.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. HEI HEI SØTA MARIA:)
    Så bra du koser deg
    mangen timer med hygge
    med nye blader
    klem Eli:)

    SvaraRadera
  3. gör du rätt i! Man får liksom öva på det ibland ;-). Såg en glimt av badkaret. Vi har ju lika även där :-D

    SvaraRadera
  4. Och tänk att jag inte provat vårat ännu, på över två år. Skamligt va. Får nog öva på det tror jag. Att bada och bara vara.

    SvaraRadera
  5. Åh, vad mysigt med lite extra avkoppling! Hoppas verkligen inte att du blir sämre inför resan!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...