lördag 13 februari 2016

Han kan han, mitt hjärta

Kolla in rosorna...


Sju stycken mörkt röda (bilden gör inte färgen riktigt rättvis) långa kraftiga rosor väntade på köksbordet när jag kom hem igår kväll. Han är för härlig, Mannen i mitt liv, som läste min blogg igår och fixade så fina helgblommor. (Eller så köpte han dem ändå, vad vet jag. Jag har inte frågat)

Jag mötte honom i dörren när jag kom hem, då han hade glömt att köpa ett par saker till middagen. Lite besviken var han över att ha missat en grej och därmed inte hann fixa en fredagsdrink och tända ljus... Men vad gör det? Jag fixade drinken jag och sedan tog vi ett bad. Den nya lilla familjen (dotter, svärson och barnbarn) kom på besök och tillsammans fixade ungdomarna hembakt pizza under tiden vi badade. Och vi satt alldeles för länge även denna gång. Vi kom upp som ett par russin och maten var klar för länge sen... Stackars ungdomar som får vänta på "gamlingarna" ;) 

Eftersom det är alla hjärtans dag på söndag, så tog vi ett rosa bubbel denna fredag ;) Liten fredagsdrink, bubbel och hembakt pizza  och att umgås med H E L A  familia... Det är grejer det, en fredag! 


Så visst blev det en fredag med fredagskänsla på riktigt!


Maria 

3 kommentarer:

  1. Ja visst kan han ditt hjärta. Här var det någon som hade köpt hem rosa bubbel för som han sa, jag vet att du gillar det. Rosor kanske jag inte får men man vet ju aldrig. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jättefin bukett! Så omtänksam han är din P. Låter så skönt att ni kan ligga i badet och barnen fixar med maten. W är liksom inte i närheten av det ännu:). Vi har haft en skön dag med promenad vid havet. Hoppas ni också njuter av helgen, eller det vet jag att ni gör;)
    Kram på dig vännen (Knappt en månad kvar nu<3 )

    SvaraRadera
  3. Oj vilka ståtliga rosor! Ja det får jag allt hålla med om att han kan. Jag skall få träffa
    mina barnbarn i morgon, skall bli så kul
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...