måndag 1 februari 2016

Välkommen Februari, och det mest uppmärksammade inlägget från Januari.

Äntligen ny månad... 


Det kändes som att det varit Januari en hel evighet! Jag som tycker att Januari brukar gå fort när helgerna passerat. Men inte i år, inte. Riktigt segt har det varit... Men så skönt att nu gå in i årets andra månad! 

Ibland drabbas jag av lite fantasibrist när det gäller bloggandet, vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller kanske ännu värre vilka bilder jag ska visa? Helst vill jag att bilderna ska spegla texten, eller tvärtom. Vill ju inte bara göra inlägg "bara för att", bara för att det måste till ett inlägg varje dag, typ. Därför blir det inte inlägg varje dag.
Men nu har jag kommit på att jag ska visa föregående månads inlägg som fått mest uppmärksamhet, månadens inlägg som flest har varit in och läst under månaden helt enkelt. Så först ut, Januaris mest uppmärksammade inlägg..."Månadens inlägg" 

(Klicka på länken för att se inlägget)

Jag är fortfarande galet nöjd med panelerna. Tack och lov, det blir ju lite jobbigt om vi skulle ta bort dem ;)


Nej, den risken är ju inte så stor att vi tröttnar, eftersom vi velat ha sådana i typ 20 års tid. Det var kul att så många av er som kikar in här, också gillade dem. Tack för er uppmärksamhet, det gjorde inlägget till det som haft flest besök under Januari. 

Så nu blir det ny månad, nya inlägg, så får vi se vilket som får störst uppmärksamhet i Februari? 



Maria

8 kommentarer:

  1. Det är så galet snyggt med paneler, passar superbra hos er. Jaaaa, tänk nu är det bara drygt en månad tills vi ses:)
    Hoppas du mår bra nu vännen och att bacillerna håller sig borta.
    Vilken bra idé med månadens mest uppmärksammade inlägg. Jag gör inte heller inlägg varje dag, och ibland blir det lite repriser med tankar och idéer.
    Ha det gott fina du
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Kul idé! Och de är galet snygga de där panelerna!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Rolig tanke. ja äntligen är januari över. Håller med dig om att det ibland är svårt att skriva något "vettigt" på bloggen. Jag bladdrar på ändå jag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte nog januari var väldigt lång denna gång men jag går ju och väntar på små kaninbebisar så det kanske har med saken att göra. :)

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Jag tycker januari gick väldigt fort :) svårt det där med inlägg ibland men kul idé att ha månadens inlägg. Kram

    SvaraRadera
  6. Smart ide, för visst får man bloggtorka.! Här gick Januari så fort så jag hann inte blinka.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Håller med dig... Tycker med januari var väldigt lång... Men nu är vi ett steg närmre vår och ljus :)
    Jättefint med era paneler verkligen och de passar sååå fint i ert hus!
    Än har man ju inte fått riktiga vårkänslor och vill ändra om för det hemma så jag kör en rensning nu istället...
    Ska rensa ut o skänka o sälja av.
    För att sen kanske investera i någon enstaka ny sak.
    Natt natt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Vem drabbas inte av fantasibrist. Jag har ialla fall gjort det, kanske pga av att min dator fortfarande är iväg skickad så att jag inte tar några bilder, sen lånar jag bilder från mig själv på bloggen för att få bilder till inlägg ;-)
    Kram och fin tisdag till dig
    Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...