torsdag 9 juni 2016

Men det är ju juni! Med maj månads inlägg och ny chans ;)

Vi har ju kommit in i juni en bit nu...

Och som vanligt... Efter några varma dagar så har vi samma temperatur som på julafton igen ;) Inte mer än 7 grader varmt :(  Men solen skiner i alla fall! =) 

Jag har inte alls hängt med... det är väl dags för Maj månads inlägg?! 


Det blev mitt inlägg om Valborg. På-tu-man-hand med Mannen i mitt liv! Det verkar som att många gillar att läsa om våra små utflykter?  Minns att det var lika i vintras, när vi hade en weekend i Stockholm, och såg Strömstedt på Börsen. Vad roligt, jag hoppas jag inspirerar er att ta hand om varandra! 

Om man läser Valborginlägget (länk högre upp i texten, med annat typsnitt) så kan man också läsa att mitt i allt det nöjda så var vi lite besvikna. På vår favoritkrog. Men vi bestämde ganska snart att vi måste ju ge dem en ny chans. Och faktiskt... Vi har bokat bord där redan imorgon kväll. 

För nu är det dags igen till helgen... En helg på tu man hand i huvudstaden :) 


Maria


7 kommentarer:

  1. Bra det! Att ni vårdar er relation. Och att ni gillar mina kvarter så skarp är bara ännu mer roligt. Nacka tjej som man är, trots att vi flyttat lite längre ut till Värmdö. Men ni måste ju prova Artipelag! "Baby Björn grundarens" fina restaurang, galleri och promenadstråk. Och sist men inte minst, har ni inte provat yasuragi i Nacka är det ett måste! Testa deras 5 rätters meny i teppanjakki restaurangen med egen kock, det kommer ni aldrig kunna bli besvikna på. Båda ligger ca 10 min med bil från Nacka Strand....=)

    SvaraRadera
  2. ps, yasuragi är spa och hotell också :) Man köpa bo/mat paket där.

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en mysig helg kram Diana

    SvaraRadera
  4. Hej min vän...
    Ja men jag tror att det är många som önskar att de hade en relation som ni har... det är därför som så många gillar dina inlägg om dig o din man på tu man hand :) även jag :) Jag vill, vi vill ha tid att göra sååååå mycket på tu man hand men tiden finns inte riktigt, men jag hoppas den kommer :)
    Hoppas allt är bra med dig och att du har en fin kväll.
    Stor varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Åh så mysigt med tid på tu man! Om en vecka åker vi på en långhelg till Antibes och firar 20 år tillsammans!
    Ha en underbar helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Visst är det inspirerande att läsa om utflykter och resor. Man får så bra tips!
    Ja du, precis så är det. Några dagars ljuvlig sommarvärme, och sen är det dags för midsommarvädret... På med täckjackan och handskarna på kvällspromenaden!
    Önskar dig en skön helg! Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Mysigt med en tripp på tu man hand.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...