tisdag 21 juni 2016

Snyggvasen - Lördagens shopping och lite kök...

Nu, äntligen! 


Ja, precis... Nu äntligen har även jag en Kählervas, "Omaggio" i min ägo!

Det var den som jag köpte i Lördags, på barnvagnsrundan i köpcentrat... 


Jag har velat ha en sådan en tid, nu. Men inte riktigt kommit mig för med att gå och köpa en själv. Men så kom ju mejlet om klubbdagar hos Cervera. 

Med 20% rabatt så tänkte jag att nu är det banne mig dags! Jag hade nog först tänkt mig en i pärlemor (den nyaste? färgställningen), ni vet lite diskret som jag är... Praktiskt att kunna ha den var som helst, typ... Men så plötsligt så var det så självklart att köpa en ljusblå! Det var Yankee Candle- ljusets denimblå lock som inspirerade mig.

Och såklart även mina nyare kuddar som ligger i kökssoffan. 


Riktigt, riktigt toknöjd blev jag med vasen! Blev så snyggt med pioner från trädgården!

Jag klippte av några daggkåpor till den grå vasen, när jag ändå var i farten, liksom.
Så härligt att äntligen kunna ta in lite snittblommor från trädgården. Måste fixa flera växter!
Jag hade ju tänkt mig att köpa lite annat piff i lördags också. Fixade det idag. Tokfyndat. Är ni nyfikna på vad, så dyker det upp om någon dag eller så ;) 

Nu fick ni i alla fall se min fina vas! 


Maria

8 kommentarer:

  1. Ja vad fin den är där hos dig! Bra med 20% jag slog till på en nyligen jag också. Såg du de bilderna? Jag vet att mina görra bilder inte syntes:(. Jag tycker de är så fina! Kram o glad midsommar! Pernilla

    SvaraRadera
  2. Underbar vas i fina färger som passar övrig inredning. Glas midsommar!

    SvaraRadera
  3. De är så fina de där vaserna. Jag hade nog också tänkt safe'a med en sån där som passar över allt och jämt. Sån är jag, liksom. Men den där blå var så snygg hos er!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Åh,vilka underbara kuddar kram fina du/Diana

    SvaraRadera
  5. Så underbara fina och inspirerande bilder... Du har det såååå fint hemma :)
    Hoppas du har en fin midsommarhelg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Så himla fin vas du köpt dig! Ha en fin söndag. ktram

    SvaraRadera
  7. Du är så jätteduktig! Kuddarna är helt underbara!

    Lästa inlägget om Cape Cod...kände att jag ville ge dig lite feedback för jag kände ungefär som ni första gången. Tar lite tid att lära känna Cape Cod men när man hittat pärlorna...wow!! Det är magiskt. Vi åker dit i augusti, till the "outer cape".

    KRAM och hoppas ni haft en fin midsommar!!

    Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...